Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، اختتامیه سومین جشنواره فیلم سلامت، در روز سه‌شنبه ششم شهریور ماه با حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، به میزبانی تالار وحدت برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم سلامت از روز پنج شنبه اول شهریورماه همزمان با روز پزشک در پردیس سینمایی چارسو شروع به کار کرد و امروز به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره در بخش‌های گوناگون سینمایی، مستند، فیلم کوتاه، دانشجویی و برنامه‌های تلویزیونی با محوریت حوزه‌های سلامت روانی، اجتماعی، جسمی و معنوی در حال برگزاری است.

در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم سلامت در هر بخش سه جایزه به آثار برتر تعلق می‌گیرد و جایزه ویژه دبیر جشنواره نیز به فیلم عاری از دخانیات اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

28 / 28 سلامت جشنواره فیلم وزیر بهداشت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سلامت جشنواره فیلم وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در جشنواره نوروزی تلویزیون

نوروز امسال تلویزیون با دست پری از فیلم‌های سینمایی روز جهان به استقبال نوروز می‌رود. این فیلم‌ها در ژانر‌های درام، اجتماعی، حادثه ای، خانوادگی، کودک و نوجوان (انیمیشن) و ورزشی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

شبکه یک سیما از ۲۲ اسفند ماه تا ۲۴ فروردین ساعت ۲۳:۴۵، فیلم‌هایی همچون «گرن توریسمو»، «برهوت»، «سرباز»، «تلافی» و «خاکسپاری» را تقدیم علاقه‌مندان خواهد کرد.

شبکه دو سیما هم در ساعت ۹ صبح با فیلم‌هایی همچون «کابوس آرزو»، «دنیای آرمان»، «هتل دردسرساز» و «شماره ۱۰» از ۱ فروردین تا ۱۷ فروردین مهمان نوروزی بینندگان سیماست.

شبکه سه سیما در ساعت ۲۴:۰۰ فیلم‌های روز دنیا را تقدیم نگاه مخاطبان می‌کند. «ایندیانا جونز و گردنه سرنوشت»، «تبدیل شوندگان: نبرد ربات ها»، «به پیش»، «قاتلین ماه کامل»، «مگالون: حفره سهمگین» و «ضد» نمونه‌ای از این فیلم‌ها است که تا ۱۳ فروردین روی آنتن می‌رود.

شبکه چهار سیما در ساعت ۲۰:۳۰ فیلم‌های دیدنی «شهر سیارکی»، «ناپلئون»، «آدم کش»، «انجمن برف»، «فراری»، «رادیکال» و «ماه» را تدارک دیده است. این فیلم‌ها از ۲۹ اسفند تا عید سعید فطر (بجز شب‌های قدر) پخش می‌شود.

شبکه تهران ساعت ۹ در برنامه «تماشاخانه» و ۱۳:۳۰ منتخبی از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان را به روی آنتن می‌برد. «رود سرخ سرخ»، «سریع و خشن ۱۰»، «دریای عمیق»، «موفقیت بزرگ» و «هوک» فیلم‌های دیدنی است که شبکه تهران برای بینندگان خود از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین پخش می‌کند.

شبکه امید ساعت ۱۷ فیلم‌های نوروزی خود را در برنامه «فیلمستون» پخش می‌کند. این شبکه فیلم‌های «گودال فضایی»، «فیل شعبده باز»، «چوپای شگفت انگیز»، «بیرو»، «انجمن بشقاب پرنده ها» و ... را از ۲۲ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین نمایش می‌دهد.

شبکه کودک در ساعت ۱۴ فیلم‌های مناسب کودکان را پخش می‌کند. «برادران شگفت انگیز ماریو»، «فرار مرغی ـ دوران ناگتی»، «خرس‌های محافظ جنگل ـ ربات محافظ»، «پنگوئن ببری ۳ ـ قهرمانان جنگل»، «سفر اردکی» و «لوپتو» از جمله این فیلم هاست.

شبکه نمایش در باکس ساعت ۲۳ فیلم‌هایی همچون «اکولایزر ۲ و ۳»، «سوسک آبی»، «ویکرام و ودا»، «خزنده» و «زمین سرگردان ۲» را تقدیم نگاه علاقه‌مندان هنر هفتم می‌کند. همچنین این شبکه در ساعات ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۰۰:۱ بامداد نیز با مخاطبان خود همراه است.

شبکه افق فیلم‌های خود را در ساعت ۱۳:۰۰ پخش می‌کند که «تک تیرانداز»، «یه روز عالی»، «ضد حمله»، «دستگیری یک قاتل»، «مامور مخفی» و «غریب» از جمله آن هاست.

شبکه سلامت فیلم‌های سینمایی خود را در ساعت ۱۲:۳۰ با زیرنویس ویژه ناشنوایان به روی آنتن می‌برد.

شبکه فراتر هم در ساعت ۲۳:۳۰ تماشایی خواهد بود. «اعجوبه»، «مکانیک ـ زندگی دوباره»، «تلقین»، «دیوار بزرگ»، «مجرم» و «منصور» نمونه‌ای از این فیلم هاست که با کیفیت ۴K-HDR به نمایش در می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جشنواره سینمایی شبکه تهران در نوروز ۱۴۰۳
  • اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار شد
  • اختتامیه جایزه شهید صدر بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور در بجنورد
  • تئاتر رضوی پس از اختتامیه رها نمی‌شود/معرفی برترین‌ها به تئاترفجر
  • اختتامیه جشنواره ملی داستانک فلسطین در لرستان
  • نشست بین المللی «فلسطین، قطب‌نمای وحدت اسلامی» برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان‌غربی؛ اواخر فروردین
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در جشنواره نوروزی تلویزیون
  • اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر برگزار شد