Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@04:38:51 GMT

رئیس هیات ووشو خراسان رضوی انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۹۷۳۰

رئیس هیات ووشو خراسان رضوی انتخاب شد

با برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیات ووشو خراسان رضوی محمد زحمتکش برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش قدس انلاین ، انتخاب رئیس هیات ووشو خراسان رضوی با حضور دبیر فدراسیون ووشو، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و 16 عضو از 17 عضو مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی احمدزاده، محمدرستگارمقدم، محمد زحمتکش و مصطفی صفایی نامزدهای انتخاب رئیس این مجمع بودند که محمد رستگار مقدم پیش از آغاز رای گیری انصراف خود را به نفع محمد زحمتکش اعلام کرد. همچنین مصطفی صفایی در مجمع حضور پیدا نکرد.
در پایان این نشست پس از رای گیری از اعضای مجمع انتخابی محمد زحمتکش توانست با کسب همه آرا از مجموع 16 رای و برای چهارمین بار ریاست هیات ووشو خراسان رضوی را برعهده گیرد.
سه هزار ووشوکار سازماندهی شده در خراسان رضوی فعالیت دارند.

منبع : ایرنا

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قهرمان ووشو ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند