Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:02:01 GMT

قاسمی نژاد: رقص تک‌دست شمالی بعد از هر برد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۹۸۳۷

قاسمی نژاد: رقص تک‌دست شمالی بعد از هر برد

هافبک بابلی مشهدی ها معتقد حضور یک مربی مانند گل محمدی و هماهنگی زیاد در تیم باعث موفقیت مشهدی ها در لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد قاسمی نژاد هافبک شمالی پدیده در مورد عملکرد خود در لیگ هجدهم گفت: من در اکثر بازی ها به صورت یار تعویضی به زمین می روم اما هر وقت به زمین مسابقه وارد شدم تیم بازی را پیروزی تمام کرده که این برای من جای خوشحالی دارد و هر دقیقه ای که به زمین بروم تنها برای کسب موفقیت تیم است و با تمام وجودم برای پدیده بازی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درباره موفقیت این تیم پدیده در این رقابت ها نیز گفت: دلایل موفقیت تیم پدیده کاملا مشخص است وقتی سرمربی کاربلدی مثل آقایحیی بالای سر هر تیم باشد آن تیم بالطبع در مسیر موفقیت قرار می گیرد چون ایشان خیلی خوب تیم را سازماندهی می کنند. در کنار این عامل، تیم پدیده هم در کادر بازیکنان و هم در کادر مدیریتی هماهنگی بالایی دارد و همین موضوع به موفقیت کمک زیادی می کند.


او درباره دیدار هفته پیش رو برابر ذوب آهن گفت: مطمئنا بازی با ذوب آهن یک دیدار آسان برای ما نیست البته ما هفته های گذشته هم مسابقات آسانی نداشتیم و اینطور نیست که بگوییم از دیدارهایی راحت به راحتی توانستیم امتیاز بگیریم. ما حتی در بازی پرسپولیس که شکست خوردیم هم موقعیت گلزنی و برتری داشتیم اما چون دیدار ابتدایی لیگ بود و در شرایط مسابقه قرار نداشتیم نتوانستیم از آن بازی امتیاز بگیریم.


هافبک پدیده در این باره ادامه داد و گفت: قطعا شناخت نسبی آقایحیی از ذوب آهن در این بازی به کار پدیده خواهد آمد اما این تیم که همان تیم زمان آقایحیی نیست و آنها تغییرات بسیاری داشته اند اما مطمئنا با آنالیز درست و بجای کادرفنی به اصفهان می رویم تا همه سه امتیاز آن بازی را کسب کنیم و هم رقص تکدست را در اصفهان به نمایش بگذاریم.


قاسمی نژاد که اصالتی بابلی دارد و پیش از نیز در تیم هایی مانند نساجی شادی های مختص به خود را به اجرا گذاشته بود این روزها نیز در جمع بازیکنان پدیده بدعت جالبی را بنا نهاده است. او و سایر در پایان دیدار پدیده و پیروزی برابر پیکان در اقدامی هماهنگ به اجرای حرکات موزونی با عنوان رقص تکدست پرداختند. قاسمی نژاد در این باره هم گفت: من وقتی به مشهد آمدم از آنجا که شوخ طبع هستم به بچه های تیم گفتم ما این فصل موفق خواهیم شد این موفقیت را با رقص و پایکوبی شمالی جشن خواهیم گرفت. البته من در تیم های نساجی و خونه به خونه هم که بودم این نوع رقص را بعد از پیروزی مقابل حریفان انجام دادم و این شادی در شهرهای شمالی تداوم یافت و حالا هم به مشهد کشیده شده است.

پدیده مشهد محمد قاسمی نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد محمد قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند