Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله صبح امروز با فرماندهی انتظامی استان کرمان دیدار کرد

این دیدار در جمع فرماندهان ، مسئولین و کارکنان خدوم بخش های مختلف نیروی انتظامی شهر کرمان در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد

سردار ابوحمزه ضمن اشاره به تهدیدات دشمن و فرصت های پیش رو اظهار داشت امروز در بحث تهدیدات بر اساس اطلاعات ،  دشمنان داخلی و خارجی سه راهبرد کوتاه مدت ، ایجاد اغتشاش ، بحران و میان مدت ، القای ناکارآمدی مدیریت داخلی و اختیاج به خارج دارند

وی افزود :  امروز در کشور منابع مختلف و نیروهای متخصص خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا مشکل داریم؟ علت سوء مدیریت است. نمونه حل مشکلات در بحث های امنیتی، اقدامات ناجا است. ناجا هنرمندانه چالش های اجتماعی و امنیتی را حل کرده یا در حال حل کردن است. با مدیریت جهادی می توانیم مشکلات را حل کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به 6 شاخصه مدیریت جهادی از منظر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد : با  تلاش ، کار ، علم ، محاسبه با خدا، تدبیر و درایت می توان مشکلات را حل کرد

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان در خصوص طرح نور (عفاف و حجاب) آمده است: با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون مدار استان مان با پلیس هستیم.

قاطبه زنان و دختران استان، ارزش وجودی خود را می دانند و به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

همه تلاش پلیس بر این است که بانوان استان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت‌های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

فرماندهی انتظامی استان به تمام مادران، خواهران و دختران محترمی که با برادران خود در نیروی انتظامی استان همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، قدردانی و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • ارتش سازمانی خلاق، پویا و پرتوان است
  • دیدار فرمانده قرار گاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با جمعی از معلولان کرمان
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر
  • تجمع اهوازی‌ها در حمایت از حملات سپاه به رژیم صهیونیستی + فیلم
  • تجمع اهوازی‌ها درحمایت از حملات سپاه به رژیم صهیونسیتی+ فیلم
  • برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان اصفهان با شهروندان
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور