Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:50:23 GMT

ناظری و‌ کامکارها در ثلاث باباجانی مدرسه می سازند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۹۹۶۰

ناظری و‌ کامکارها در ثلاث باباجانی مدرسه می سازند

تهران- ایرنا- شهرام‌ ناظری و گروه موسیقی کامکارها عواید کنسرت 29 آبان 96 را برای ساخت یک مدرسه 6 کلاسه در مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا، قرارداد ساخت این مدرسه روز دوشنبه 5 شهریور 97، بین ناظری، هوشنگ کامکار، محمدرضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و علی شیرزاد مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان‌ نوسازی مدارس کشور منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاد ناظری در این مراسم گفت: کرمانشاه شهر من است، هنگامی که زلزله روی داد، بر من بسیار تاثیر گذاشت و فکر کردم اگر قرار است کنسرتی خیریه برگزار کنم با گروهی کُرد و همشهری، باشد و از همین رو بهترین و زیباترین گزینه، کامکارها بودند.
وی در پاسخ به این سوال که ممکن است باز شاهد کنسرت مشترک ناظری و کامکارها باشیم، اظهار داشت: ما سالها با هم‌کار کردیم و‌ همچون برادر هستیم، این امکان وجود دارد اما به خاطر شرایط نامناسب هنر، موسیقی و مسائل کپی رایت و نابسامانی ها بین هنرمندان جدایی به وجود آمده است.
این خواننده و موسیقی‌دان سبک اصیل ایرانی اضافه کرد: علاقه‌مندیم در کنار هم‌ مانند سالهای قبل با همان عشق و ‌دوستی کار کنیم اما شرایط بسیار سخت است که البته این دشواری را در همه طیف های کشور شاهدیم.
ادامه دارد
فراهنگ**9012**1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي موسيقي شهرام ناظري زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد

علی باقرزاده فاروجی در آیین تجلیل از معلمان برتر خراسان شمالی با بیان اینکه توسعه کشور به دست معلمان رقم می‌خورد، گفت: باید دغدغه‌های این قشر زحمتکش برطرف شود.

او گفت : معلم قوی، محور مدرسه‌ای علمی را شکل می‌دهد و هیچ جامعه‌ای قوی نمی‌شود مگر در سایه معلمی باسواد و فهیم، باید در عمل برای توانمندسازی این قشر گام برداشته شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: معلمی قوی است که دغدغه معیشت و تامین مایحتاج نداشته باشد و کشور از طریق معلمان قوی است توسعه می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز با اشاره به دستاورد‌های این اداره کل گفت: سه هزار و ۷۰۰ نیروی جدید در ۲ سال و نیم گذشته از طریق آزمون‌های استخدامی، تبدیل وضعیت و کنکور سراسری در این اداره کل جذب شدند.

ابوالقاسم اکبری کسب سه نشان برنز جهانی و ۹ مدال کشوری در المپیاد‌های علمی و سه رتبه سومی المپیاد ریاضی آرکاداغ در کشور ترکمنستان از دستاورد‌های معلمان در تربیت دانش آموزان عنوان کرد.

او گفت : در دولت سیزدهم ۷۰ طرح آموزشی با ۳۶۰ کلاس درس بهره برداری شد و ۸۵ طرح با ۳۶۰ کلاس در حال اجرا و پیگیری است، علاوه بر آن ساخت ۱۳ مدرسه در قالب طرح نهضت ملی مسکن به تصویب رسید.

در این همایش از هشت معلم برتر استانی و چهار معلم برتر شهرستان بجنورد تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • باکتری‌ها برای ما رشته سیم رسانا می‌سازند