Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:59:33 GMT

بارانی: اولین تجربه ام در لیگ برتر با علی دایی بود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۰۱۷۸

بارانی: اولین تجربه ام در لیگ برتر با علی دایی بود

هافبک تازه وارد سایپا می گوید سایپا تیم کاملی را برای مسابقات این فصل بسته و متوسل به یک پیروزی نیست مطمئن باشید ما در آینده بردهای بسیاری را کسب خواهیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد صادق بارانی هافبک تازه وارد سایپا که یکی، دو روز قبل از دیدار نارنجی پوشان مقابل پارس جنوبی به این تیم اضافه شده بود در مورد حضورش در این بازی به ورزش سه گفت: خوشحالم که در بدو ورودم به سایپا این تیم بعد از روزهای سخت به موفقیتی که می خواست دست پیدا کرد و امیدوارم این پیروزی و موفقیت در بازی های آینده تکرار شود و سایپا به مانند سال گذشته در روزهای خوب نتایج خوبی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از او پرسیدیم چطور با وجود آنکه تنها یکی، دو روز پیش از این بازی به این تیم اضافه شده توانسته به میدان برود که گفت: این لطف آقایی دایی بود که به من اعتماد کردند و من را به زمین فرستادند. من قبلا هم گفته بودم که اولین تجربه ام در لیگ برتر را آقای دایی در سن کم با اعتمادشان برایم رقم زده بودند و من با تجربه شاگردی سابق ایشان به زمین فرستاده شدم.


بارانی در مورد شرایط سایپا و تاثیر این برد در دیگر بازی های آنها در لیگ برتر هم گفت: درست است که سایپا در بازی های گذشته روزهای تلخی را پشت سر گذاشته است اما اینطور نیست که بگوییم با عملکردی بد آن نتایج را به دست آورده است. سایپا تیم کاملی را برای مسابقات این فصل بسته و متوسل به یک پیروزی نیست مطمئن باشید ما در آینده بردهای بسیاری را کسب خواهیم کرد.

سایپا محمدصادق بارانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا محمدصادق بارانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند. "

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • تاثیر ذرات آلاینده بر کنترل هیجانات / تجربه بیشتر افسردگی و اضطراب در روزهای آلوده
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم