Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@08:17:32 GMT

مشعل گاز 11 روستاي سوادکوه روشن شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۰۳۹۵

مشعل گاز 11 روستاي سوادکوه روشن شد

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - مشعل گاز 11 روستاي شهرستان سوادکوه روز دوشنبه همزمان با چهارمين روز از هفته دولت با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران و مديرعامل شرکت گاز استان روشن شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، براي گازرساني به روستاهاي منطقه خانقاه پي سوادکوه همچون لمزر ، فلورد ، خشک دره ، دهميان ، آسه ، رجه ، انارم ، ورپي ، کوه استلخ ، برنت و بايه کلا بيش از 11 ميليارد تومان هزينه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس شرکت گاز ناحيه قائمشهر در مراسم بهره برداري از اين طرح گفت که يکهزار و 500 انشعاب گاز به ساکنان اين روستاها که در منطقه بالادست سوادکوه ساکن هستند، واگذار شده است.
رحيم جعفري سوادکوهي افزود: براي گازرساني به اين روستاها 80 کيلومتر شبکه گذاري شده است.
مديرعامل شرکت گاز مازندران هم در اين مراسم گفت: يکي از اقدامات دولت تدبير و اميد در مازندران گازرساني به مناطق محروم بوده که هم اکنون به مناطق صعب العبور و کمتر توسعه يافته رسيده است.
جعفر احمدپور افزود: در اين راستا گازرساني به روستاهاي بالاي 20 خانوار جمعيت در حال انجام است و در مجموع تاکنون به بيش از 2 هزار روستا در استان گازرساني شدها است.
وي با اعلام اين که مازندران در گازرساني به روستاها مقام اول کشور را دارد، ميزان مصرف گاز در استان را در حالت عادي 36 ميليون متر مکعب اعلام کرد.
فرماندار سوادکوه هم گفت که يکي از اقدامات و خدمات دولت به شهروندان را گازرساني به مناطق بالادست بوده است که امروز شاهد گازرساني به يازده روستاي سوادکوه هستيم.
سعيد يزداني با بيان اينکه تا چهارمين روز از هفته دولت بيش از 20 ميليارد تومان طرح در اين شهرستان به بهره برداري رسيد ، افزود : تا پايان هفته دولت امسال بيش از 51 ميليارد و 680 ميليون تومان طرح به بهره برداي خواهد رسيد.
7334/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر در شهرستان نور با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد مردم مازندران از کالابرگ خود استفاده کردند، گفت: استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه، نشاندهنده عملکرد مطلوب دولت در این بخش است.

علی باقری با بیان اینکه۱۲ هزار و ۶۰۰ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در این استان صادر شده است، افزود: یکهزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

او لازمه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را توجه بیش از پیش به تعاونی‌ها دانست و ادامه داد:‌ توسعه اقتصاد روستاها و شهرها با محوریت تعاونی ها زودتر محقق می شود

علی باقری گفت: حمایت از تعاونی ها اولویت اصلی دولت است و تسهیلات و خطوط اعتباری به سمت تعاونی ها سوق داده می شود 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از مردم خواست با جمع کردن سرمایه های خرد و تشکیل تعاونی برای خود و جامعه شغل ایجاد کنند. 

او با بیان اینکه در هفته کار و کارگر بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه پیش بینی شده است، گفت: ۱۱۰ هزار کارگاه‌ بزرگ و کوچک در ا استان وجود دارد که بازرسان اداره کار در چند ماه گذشته از ۶ هزار و ۲۰۰ کارگاه‌ها بازرسی کردند.

باقری گفت: میزان تعهد اشتغال پارسال مازندران ۴۹ هزار و ۹۰۰ شغل بود که ۱۲۴ درصد آن محقق شده است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است