Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:57:52 GMT

دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان بوشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۰۷۱۸

دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ظهر دوشنبه در آئین افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: این پایگاه ها در شهرستان‌های تنگستان و بوشهر به بهره‌برداری رسید.

حسین درویشی گفت: راه اندازی پایگاه‌های امداد و نجات مستلزم بکارگیری امدادگران ماهر و آموزش دیده است و خدمات رسانی کامل و با جدیت بیشتر به مسافرین در ایام خاص سال همانند تابستان و عید نوروز از اهداف اجرائی این پایگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر با تشکیل و راه اندازی پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای و با احساس خلاء ارائه خدمات در جاده های پر تردد و خطر آفرین کشور، به عنوان یکی از نهادهای مسئول در امور مربوط به جاده و مسافران مبادرت به استقرار پایگاه های ثابت و سیار و پستهای موقت با بکارگیری آمبولانس و خودرو نجات و نیروهای عملیاتی در جاده ها و مبادی ورودی و خروجی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات جستجو و نجات و امداد رسانی احتمالی در محدوه پایگاه‌ها کرده است.

وی  یادآور شد: بخش امداد و نجات یکی از مهمترین بخش‌ها در جمعیت هلال احمر است که با توجه به آمار بالای حوادث جاده‌ای و تلفات آن احداث این پایگاه ها ضروری بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر با اشاره به هزینه های احداث و راه اندازی این دو پایگاه در استان تصریح کرد: برای ساخت و راه اندازی هر کدام از پایگاه ها مبلغ پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

کد خبر 4386439

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جمعيت هلال احمر استان بوشهر مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد احتکار شیراز عید سعید قربان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف استانداری سمنان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی