Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- قطعه 11 کيلومتري جاده خوي - سلماس با حضور سيدعباس صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، محمدمهدي شهرياري استاندار آذربايجان غربي و مسوولان استاني مورد بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان غربي روز دوشنبه در آيين بهره برداري از اين جاده گفت: براي احداث اين محور ارتباطي مهم 120 ميليارد ريال هزينه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهيم مبارک مقدم افزود: اين جاده بخشي از کريدور غرب است که اروميه را به جاده تبريز وصل مي کند.
وي اضافه کرد: تا سال آينده نيز جاده خوي به سمت ائو اوغلي چهار بانده مي شود.
به گزارش ايرنا، وزيرفرهنگ و ارشاد اسلامي جهت حضور در همايش بين المللي شمس و مولانا به خوي سفر کرده است.
7129/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار تصادف با یوزپلنگ از ابتدای نوروز در جاده میامی - عباس آباد صفر بوده است

قربانلو رییس پارک ملی توران گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ نفر از ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ و همزمان با آغاز طرح مردمی حفاظت از یوز ایرانی در جاده میامی-عباس آباد در این طرح مشارکت داشته اند.

وی افزود: برآورد ما این است که این میزان تا پایان طرح یعنی تا پایان روز ۱۴ فروردین به بیش از ۴۰۰ نفر برسد و این رقم مشارکت در تاریخ حفاظت مردمی از این گونه در ایام نوروز در این منطقه بی سابقه است.

رییس پارک ملی توران تاکید کرد: تمامی این افراد با هزینه شخصی و همراه با وسیله نقلیه شخصی از بیش از ۱۰ استان کشور از تمامی نقاط کشور حضور داشتند که این امر باعث دلگرمی ما در این منطقه شده است.

وی بیان داشت: بیش از ۵۰۰ نفر نیز در صف انتظار برای حضور در این جاده بودند که به دلیل ازدیاد افراد ثبت نام کننده در این طرح، نتوانستیم از حضور آنها بهره مند شویم. همچنین عمده این افراد به دلیل اینکه از استان های دور از جمله خوزستان، آذربایجان، کردستان و سیستان و بلوچستان بودند از آنها درخواست کردیم تا به طرف این جاده حرکت نکنند و در زمان دیگری از حضور آنها بهره ببریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • بررسی و تعیین نواحی اولویت دار برای توسعه فاضلاب شهر ارومیه
  • آمار تصادف با یوزپلنگ از ابتدای نوروز در جاده میامی - عباس آباد صفر بوده است
  • نمایشگاه و فروش کتب علوم قرآنی در ارومیه
  • چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • پالایشگاه جمع‌آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران بهره‌برداری می‌شود
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر