Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این هفته برگزار خواهد شد و استقلال و پرسپولیس دو نماینده فوتبال ایران در این مرحله برابر تیم‌های قطری به میدان خواهد رفت. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چهار نکته برجسته از این رقابت‌ها را اعلام کرده است که به شرح زیر است.

۱- استقلال با چهره جدید 

استقلال در گروه دشواری در لیگ قهرمانان قرار داشت و توانست به عنوان سرگروه به مرحله بعد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله هت‌تریک تیام سنگالی باعث صعود آبی پوشان به جمع هشت تیم پایانی شد. امید ابراهیمی و مجید حسینی بعد از درخشش در جام جهانی به ترتیب راهی لیگ‌های قطر و ترکیه شدند. تیام هفت گله و جپارف برنده دو جایزه مرد سال آسیا نیز راهی امارات و قزاقستان شدند و از این تیم جدا شدند.

این اتفاقات به این معنا است که تیمی که برابر السد قطر قرار خواهد گرفت تیمی جدید خواهد بود که چهره‌های نا آشنایی دارد. یکی از همین افراد مرتضی تبریزی است که در مرحله گروهی چهار گل به ثمر رساند.  الحاجی گرو نیجریه‌ای، مارکوس نویمایر آلمانی و همام طارق عراقی که از نیروهوایی عراق خریداری شد دیگر بازیکنانی بودند که به جمع استقلالی‌ها اضافه شدند.

۲- الدحیل رکورد اولسان را می‌شکند؟

اولسان در سال ۲۰۱۲ بعد از یک برد و دو تساوی در مرحله گروهی، توانست ۹ دیدار بعدی را برنده شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. تعجبی نداشت که این رکورد تاکنون پابرجا بماند ولی الدحیل امسال ۸ دیدار خود را در لیگ قهرمانان برده و اگر بتواند پرسپولیس را در دوحه شکست دهد می‌تواند به رکورد اولسان برسد. این تیم قطری توانست ذوب آهن را در دو بازی شکست دهد ولی اوج کار تیم قطری شکست العین در دو بازی رفت و برگشت بود. 

جمال بلماضی سرمربی این تیم راهی الجزایر شد تا سرمربی این تیم شود و یوسف مساکنی ستاره تیم نیز مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد ولی نبیل معلول بازیکنانی چون نام تائه هی و یوسف العربی را دارد که می‌توانند جای خالی مساکنی را پر کنند. 

۳- کاشیما دوباره برابر تیم‌های چینی سربلند می‌شود؟

۴- جدال دو گلزنی باتجربه در بازی چونبوک و سوون سامسونگ

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی امروز به مصاف استقلال می‌رود که در ۹ سال اخیر تنها یک بار موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهنو استقلال تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم ذوب‌آهن ۱۲ پیروزی و استقلال ۱۷ پیروزی بوده است، ضمن اینکه ۱۶ بازی دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در این ۴۵ رویارویی دو تیم ۹۶ گل به ثمر رسیده که سهم استقلال ۵۳ گل و سهم ذوب‌آهن ۴۳ گل بوده است.

دو تیم ۲۲ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر در تهران و به میزبانی استقلال به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۱ دیدار با پیروزی استقلال و پنج دیدار با پیروزی ذوب‌آهنبه پایان رسیده است، ضمن اینکه شش دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین در ۹ سال اخیر ذوب‌آهنیک بار آن هم در لیگ بیستم موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

گفتنی است بهترین پیروزی‌های دو تیم برابر یکدیگر با نتیجه سه بر صفر رقم خورده است که ذوب‌آهن یک بار و استقلال سه بار موفق به ثبت این نتیجه شده‌اند.

آمار رویارویی‌های ذوب‌آهنو استقلال

کد خبر 751041

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر