Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، این نمایشگاه با حضور نمایندگان برزیل، مکزیک، ساحل عاج، نیجریه، کنیا، تاجیکستان، کره جنوبی، ژاپن، قرقیزقستان، آذربایجان و ترکیه نهم شهریور در سرای سعدالسلطنه قزوین ادامه دارد..
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم گفت :این نمایشگاه با توجه به ظرفیتهای فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و تاریخی استان قزوین به منظور معرفی بیشتر فرهنگ ها و آداب و رسوم اقوام مختلف جهان برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حکمت الله داودی افزود: استان قزوین دارای بزرگان علمی همچون میر عماد ، دهخدا و آثار تاریخی برجسته ای است که همیشه موجب افتخار استان و سالانه پذیرای مهمانان و توریست های ایرانی و خارجی است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه استان قزوین به مدت 54سال به عنوان پایتخت ایران بوده است ،اظهار داشت : این استان دارای عقبه فرهنگی و اجتماعی بسیار قوی است که یکی از افتخارات آن داشتن شهدایی همچون بابایی ،ابوترابی ، لشگری و شهید رجایی است که به عنوان شهدای شاخص کشور مطرح هستند.
رئیس شورای شهر قزوین تصریح کرد: ارتباط فرهنگی و اجتماعی استان قزوین با سایر ملل، نقش موثری در توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی ایران با سایر کشورها دارد.
داودی تاکید کرد: در حال حاضر 10کشور در این نمایشگاه حضور دارند و امیدواریم با گسترش و ایجاد نمایشگاههای بیشتر این ارتباط هر روز بیشتر شود.
در حاشیه این نمایشگاه از تمبر نمایشگاه فرهنگ ملل رونمایی شد.
هفته فرهنگی قزوین با بیش از 70 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی از سوم تا نهم شهریورماه در حال برگزاری است.
7390/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان قزوین تاجیکستان رئیس شورای اسلامی شهر شاخص فرهنگی و اجتماعی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج عصر امروز در آیین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تدوین و اجرا می‌شود.

سرکوت نجفی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آیین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

نجفی افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بنا‌های تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

نجفی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و ... هستند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌