Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ وب‌سایت فوربس فهرست 10 بازیگر پر درآمد مرد در سال 2018 را منتشر کرده که طبق آن،‌ جورج کلونی با 239 میلیون دلار درآمد، به پر درآمدترین بازیگر مرد در سال 2018 تبدیل شده است. بخش زیادی از درآمد کلونی از محصولات سودآور کمپانی Casamigos بوده است که او مدتی پیش این کمپانی را به ارزش 700 میلیون دلار به کمپانی Diageo فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلونی این کمپانی را با رنده گربر و مایک ملدمن ایجاد کرده بود.

در رتبه بعدی این فهرست دواین جانسون دیده می‌شود که با اینکه درآمد او اختلاف زیادی با جرج کلونی دارد، اما نسبت به سال قبل شاهد نزدیک به دو برابر شدن درآمد جانسون بودیم تا طبق گفته فوربس درآمد جانسون در سال 2018 به 124 میلیون دلار برسد.

از نکات جالب این فهرست حضور دو بازیگر از سینمای بالیوود است. سلمان خان با 38.5 میلیون دلار درآمد در رتبه نهم و آکشی کومار با 40.5 میلیون دلار درآمد در رتبه هفتم این فهرست قرار دارند.

نکته جالب دیگر این فهرست حضور سه بازیگر فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) در میان 10 بازیگر پردرآمد مرد در سال 2018 است که در آن نام‌هایی چون کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور و کریس همسورث دیده می ‌شود.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جورج کلونی سلمان خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تاریخش هرگز نتوانسته در زمین منچسترسیتی به پیروزی برسد. حاصل کار دو تساوی و سه شکست برای این تیم بوده و سیتیزن ها از سال 2018 نیز دیگر در یک رقابت اروپایی در اتحاد شکست نخورده اند.

در واقع از 19 نوامبر 2018 و بازی برابر لیون، سیتی در اتحاد شکست ناپذیر بوده است. لیون آن بازی را برابر سیتی 1-2 برد و جالب اینکه فرلاند مندی را در ترکیب خودش داشت. بازیکنی که حالا برای رئال بازی می کند. 

مندی تنها بازیکن تیم کارلو آنچلوتی است که می داند چگونه دیوار تسخیر نشدنی ورزشگاه اتحاد را در رقابت های برتر اروپا بشکند؛ ورزشگاهی که سیتی در آن 28 برد و دو تساوی در 30 بازی اخیر داشته است.

دیگر خبرها

  • شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید
  • کلینت ایستوود آخرین فیلم عمرش را ساخت
  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی