Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،حسین فرخنده با بیان این که برای نخستین بار خراسان شمالی میزبان جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان است، اظهارداشت: در این دوره از جشنواره ۱۲ فیلم شامل ۵ فیلم خارجی و ۷ فیلم ایرانی برای علاقه مندان اکران می شود.

وی، افزود: اکران ۵ فیلم خاطره انگیز نیز شامل "شهرموش های یک"، "کلاه قرمزی و پسرخاله"، "دره شاپرک ها"، "پاتال و آرزوهای کوچک" و" گلنار " به صورت رایگان در فضاهای عمومی اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین فرخنده، خاطرنشان کرد: سی و یکمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان به منظور معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین المللی و زمینه سازی حضور فعالان سینمای کودک و نوجوان و ارتباط موثر آنان با مخاطبان آثار و رشد و رونق تولید و نمایش آثار سینمای کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

خراسان شمالی ١٠ تا ١٥ میزبان اکران ١٢ فیلم سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم خراسان شمالی فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی و هنری کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم پرواسی که روز گذشته به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفته بود در اردبیل تشییع و در آرامستان قاسمیه به خاک سپرده شد.

این استاد هنرمند اردبیلی در سریال ها، فیلم های سینمایی، تله فیلم ها و آثار نمایشی مختلف با دستان هنرمندانه چهره های متنوعی را خلق کرده بود خاطراتی خوش از خود به جای گذاشت.

در این مراسم دوستان و شاگران مرحوم پرواسی حاضر شدند تا او را به منزل ابدی همراهی کرده و برای او علو درجات از خداوند متعال بخواهند.

دوستان و شاگردان مرحوم پرواسی معتقدند که این چهره هنری نمونه اخلاق و ادب و تواضع بوده و همواره سعی داشت تا وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهد.

این هنرمند اردبیلی که در آثار متعدد به عنوان چهره پرداز و گریمور حاضر شده بود در سال های اخیر با برگزاری دوره های آموزشی سعی کرد تا دانش آموزان زیادی را تربیت و تحویل جامعه هنری و سینمایی اردبیل دهد.

کد خبر 6096567

دیگر خبرها

  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد