Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:31:12 GMT

آغاز دوباره تلاش‌ها برای تملک کارخانه تاریخی نوین

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۱۳۰۷

آغاز دوباره تلاش‌ها برای تملک کارخانه تاریخی نوین

شهرضا - رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا از تلاش نماینده و مسئولان این شهرستان با حمایت مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای تملک کارخانه تاریخی «نوین» خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، غلامرضا سبزواری ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی این شهرستان، اظهار کرد: دولت تسهیلات مناسبی برای نوسازی بافت فرسوده و بهسازی سکونتگاه‌های غیررسمی اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تحقق سیاست‌های ستاد بازآفرینی شهرستان نیازمند همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا با بیان اینکه بهسازی محلات حاشیه‌ای شهرستان از سال ۹۶ و با آغاز عملیات اجرایی ساخت یک مجموعه ورزشی در ورزشگاه «تختی» آغاز شد، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی انجام شده است.

سبزواری با اشاره به اعمال تخفیف در صدور پروانه ساختمانی برای نوسازی بافت فرسوده شهری، تأکید کرد: همه مبالغی که شهرداری از این طریق تخفیف می‌دهد، قابل بازگشت است، چنانچه تاکنون ۴۳۰ میلیون تومان از این مبالغ از طریق اوراق خزانه به حساب شهرداری واریز شده است.

وی از صدور حواله اختصاص سهمیه قیر یارانه‌ای به شهرداری شهرضا برای آسفالت و لکه‌گیری معابر حاشیه‌ای خبر داد و افزود: تاکنون ۳۰۰ تن از مجموع دو سهمیه ۵۰۰ تنی قیر یارانه‌ای به شهرداری شهرضا تحویل داده شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا با بیان اینکه در سالیان گذشته در بعضی مناطق شهرستان به ویژه در منطقه «طالقانی»، افرادی بدون آگاهی از قوانین دولتی، اقدام به تصرف اراضی و ساخت و ساز در آن‌ها کرده‌اند، گفت: در بیشتر این اراضی تصرف شده، ساخت و ساز صورت گرفته به همین دلیل لازم است، تدابیری برای احقاق حقوق دولت و استیفای بیت‌المال و مالکان این سازه‌ها انجام شود.

سبزواری با بیان اینکه براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی فروش زمین این گونه واحدهای مسکونی طبق ضوابط و مقررات خاصی صادر شده است، تصریح کرد: متقاضیان در صورتی می‌توانند از تسهیلات این طرح استفاده کنند که عملیات ساختمانی آنان تا پایان سال ۱۳۸۳ پایان یافته و به تأیید مراجع ذی‌صلاح رسیده باشد.

وی گفت: متقاضیان باید پنج سال سابقه سکونت در شهرستان شهرضا را داشته، متأهل و حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد؛ همچنین متقاضیان نباید از ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ تاکنون از امکانات دولتی استفاده کرده باشند.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا تأکید کرد: فروش این زمین‌ها تا ۱۵۰ متر با قیمت منطقه بندی و مازاد بر این متراژ با قیمت کارشناسی ممکن است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امامزاده شاهرضا بازار اصفهان بافت فرسوده شهرضا اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس

 به مناسبت گرامیداشت هفته معلم هفده نفر از هنرمندان شهرستان سلماس آثار نقاشی خود را در حمام تاریخی شیخ این شهرستان در معرض دید عموم قرار دادند.

در این نمایشگاه هنری که تا ۱۸ اردیبهشت برای بازدید عموم برپا شده است بیش از ۱۵۰ اثر نقاشی در سبک‌های رنگ روغن، سیاه قلم، تکنیک پاستیل، و نقاشی خط  به نمایش گذاشته شده و امکان خریداری و سفارش اثر‌ها برای علاقمندان امکان پذیر است.

طراحی چهره به ویژه  چهره مقام معظم رهبری، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، استاد شهریار،و شخصیتهای دینی و سیاسی موضوع اصلی آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه گروهی در سه روز گذشته بیش از ۵۰۰ نفر بازدید کننده داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • تجلیل از کارگران شهرضایی
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس