Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و در هشتمین و آخرین روز این مسابقات، بهداد سلیمی و سعید علی‌حسینی ملی‌پوشان کشورمان در دسته  105+ کیلوگرم به مصاف 5 وزنه‌بردار از کشورهای ازبکستان، پاکستان، چین تایپه، سوریه و ترکمنستان رفتند.

* یک‌ضرب: 

بهداد سلیمی ابتدا موفق به مهار وزنه 200 کیلوگرمی شد، وی در دومین حرکت نیز در حالی‌که وزنه 206 کیلوگرمی را بالای سر برده بود، اما نتوانست به خوبی فیکس شود تا سه چراغ قرمز از داوران دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی در سومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه 208 کیلوگرمی شد تا با جایگاه دومی به کار خود در حرکت یک‌ضرب پایان دهد.

سعید علی‌حسینی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در نخستین حرکت در مهار وزنه 201 کیلوگرمی ناکام بود، اما در دومین حرکت موفق به بالا بردن این وزنه شد. علی‌حسینی در سومین حرکت نیز وزنه 208 کیلوگرمی را بالای سر برد تا در جایگاه نخست این حرکت قرار بگیرد.

رستم جنگابائف از ازبکستان با رکورد 203 کیلوگرم در جایگاه سوم این حرکت قرار گرفت.




 

* دوضرب

سلیمی برای نخستین حرکت دوضرب وزنه 237 کیلوگرمی را انتخاب کرد که به راحتی این وزنه را بالای سر برد تا مدال نقره‌اش قطعی شود. وی در دومین حرکت نیز وزنه 246 کیلوگرمی را مهار کرد. سلیمی در سومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه 254  کیلوگرمی شد تا با جایگاه اولی و مدال طلا به کار خود در حرکت دوضرب پایان دهد و با مجموع 461 کیلوگرم قهرمان شود.

علی‌حسینی نیز در نخستین حرکت دوضرب وزنه 240 کیلوگرمی را مهار کرد تا او نیز مدالش قطعی شود و در رده اول قرار بگیرد. وی در دومین حرکت نیز وزنه 248 کیلوگرمی را بالای سر برد، اما در سومین حرکت موفق به مهار وزنه 254 کیلوگرمی نشد تا با مجموع 456 کیلوگرم به مدال نقره دست یابد.

رستم جنگابائف از ازبکستان با رکورد 252 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 455 کیلوگرم جایگاه سوم این حرکت قرار گرفت.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور

 تیم شنا آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۷ نقره و ۳ برنز شد.

حسین علیزاده در ۱۰۰ متر پروانه به مدال طلا رسید و ۳ نقره در ۴۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر آزاد کلاس S ۸ به گردن آویخت، علی زارعی در ۱۰۰ متر کرال پشت به نشان نقره دست یافت و در ۱۰۰ متر کرال آزاد کلاس S ۶ در جایگاه سوم ایستاد، اسمعیل اسدی در کلاس S ۶ نقره ۱۰۰ متر قورباغه و برنز ۵۰ متر پروانه را از آن خود کرد.

مجید شکوری در ۴۰۰ متر آزاد مدال برنز صاحب نشان برنز شد و سید علی ضیایی در ۵۰ متر آزاد و کرال پشت کلاس S ۷ به دو نشان نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم