Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، داریوش ارجمند، هنرمند سینما و تلویزیون، امروز دوشنبه، پنجم شهریور در همایش ملی «نشان محبت» که با حضور عوامل برنامه کوی محبت شبکه ۲ سیما در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، کمک به عتبات عالیات را زمینه‌ساز تقویت اعتقادات دانست و با ذکر این مطلب که پیامبر اکرم(ص) از سوی خداوند انسان برگزیده بود تا کاروان به راه بیراهه رفته را به صراط مستقیم برگرداند، اظهار کرد: باید پرسید دشمنی آل‌سعود با مولای ما چیست و چرا آل‌سعود این همه ظلم و ستم را به ملت مظلوم یمن روا می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این‌که حضرت علی(ع) الگوی عالم است و پاسخ‌گوی تمام نیازهای انسان است، ادامه داد: اگر انسان در هر مبحثی به نهج‌البلاغه مراجعه کند جواب سوالش را خواهد گرفت.
ارجمند با ذکر این مطلب که قبل از این‌که در خارج درس هنر بخوانم در ایران تاریخ می‌خواندم، اظهارکرد: انسان الگوپذیر و نیازمند الگو است به‌طوری‌که مولای متقیان الگوی همه‌جانبه و استاندارد بشر است.
این هنرمند پیشکسوت سینما عنوان کرد: همواره به وزای آموزش و پرورش تاکید می‌کنیم مملکت ما زمانی درست می‌شود که الگوهای ما درست شود.
بازیگر نقش مالک اشتر سریال امام علی(ع)، با اشاره به این‌که امام علی(ع) الگوی یک انسان استاندارد است، ادامه داد: امام علی(ع) بدون واسطه به خدا وصل است.
وی با اشاره به این‌که در بین پیامبران و دانشمندان، هنرمندان و سیاسیت‌مداران الگوی کاملی مانند مولای متقیان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: امام علی(ع) الگویی است که می‌توان به آن تاسی کرد و از او راه درست را آموخت.
ارجمند با ذکر این مطلب که دانشمندان ما الگوهایی تک ساحتی هستند و نمی‌توانند الگوی کاملی باشند، افزود: امام علی(ع) انسانی است پاسخ نیازها را می‌دهد و الگویی به تمام معنا کامل است.

خانه علی(ع) به وسعت تمام جهان است

این هنرمند پیشکسوت سینما عنوان کرد: نیاز‌های بشری تنها در یک بُعد خاص مانند فیزیک و موسیقی نیست بلکه انسان باید بفهمد چگونه پدر یا چگونه فرزند یا همسری باشد.
وی، امام اول شیعیان را الگویی برای پدران، رزمندگان و قضات دانست و افزود: خانه علی(ع) به وسعت تمام جهان و به بزرگی تمام انسان‌های انسانی است.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی ارجمند بازیگر سینما عتبات عالیات امام علی نهج البلاغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند