Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@06:51:23 GMT

دستمال کاغذی 40 درصد گران شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۱۷۱۶

عباس کرباسی، رئیس اتحادیه بنکداران در گفتگو با خبرنگار «نود اقتصادی» بیان داشت: قیمت تمامی محصولات صنایع سلولزی از جمله پوشاک بچگانه، پوشاک بزرگسال، دستمال کاغذی، دستمال حوله دو برابر شده است.

وی افزود: هر هفته که شرکت‌ها برای توزیع می آیند 10 تا 20 درصد نسبت به هفته قبل قیمت‌های صنایع سلولزی را بالا می‌برند، پوشک مولفیکس نرمال معمولی از جمله محصولاتی است که قیمتش از 8 هزار تومان در عمده فروشی‌ها به 16 هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: قیمت دستمال کاغذی که 2100 بوده 40 درصد قیمتش بالاتر رفته و الان به 2800 تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه بنکداران گفت: آن چه که بیش از افزایش قیمت باعث ایجاد مشکل می‌شود نبود مواد سلولزی است، به طور مثال همین پوشک مولفیکس کمیاب شده است و به راحتی در بازار پیدا نمی‌شود، به طوری که عرضه چیزی در حدود 70 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: دستمال حوله ای هم از جمله چیزهایی است که در بازار کمیاب شده است، شرکت‌ها عرضه نمی کنند زیرا می خواهند بر روی قیمت کالاهای خود بکشند، حتی برخی از شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که قیمت محصولات خود را تا 70 درصد افزایش خواهند داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اقتصاددان تحلیل کرد: چرا قیمت طلا اینقدر گران شد؟

علی سعدوندی در یادداشتی در فضای مجازی با اشاره به افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، نوشت: چرا طلا در ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ روند صعودی به خود گرفته است؟ یک دلیل، تضعیف دلار است، اما دلیل نزدیک‌تر، خرید سهمگین طلا از سوی بانک‌های مرکزی چین، هند، لهستان و سنگاپور است.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت سکه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خطرات ناگفته درباره دستمال توالت
  • تبدیل بیش از ۴۰۱ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • تبدیل بیش از ۳۹۲ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • جزئیات همکاری دستگاه‌های دولتی با درگاه ملی مجوزها اعلام شد | این ۱۵ دستگاه مجوز الکترونیکی ندارند!
  • ۳۸۰ هزار مجوز کسب و کار، الکترونیکی شد/ اعلام فهرست دستگاه‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی
  • الکترونیکی شدن ۳۸۰ هزار مجوز کسب و کار
  • دستگاه های صدرنشین و قعر نشین تبدیل مجوزهای کاغذی را بشناسید
  • یک اقتصاددان تحلیل کرد: چرا قیمت طلا اینقدر گران شد؟
  • کدام نهاد دولتی بیشترین تبدیل مجوز را دارد؟