Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@04:24:25 GMT

تعمیر چاه‌های نفت عراق توسط ایران

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۱۷۲۱

تعمیر چاه‌های نفت عراق توسط ایران

شرکت ملی حفاری ایران و شرکت الاصول الاعیان عراق با هدف عملیات حفاری و تعمیر چاه‎های نفتی در مناطق بصره و زبیر در جنوب کشور عراق تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بازارنیوز به نقل از وزارت نفت، کرمعلی نادری، رئیس اداره بازاریابی و همکاری‎های بین‎المللی شرکت ملی حفاری ایران، گفت: این تفاهم‎نامه درباره همکاری پروژه‎های حفاری و تعمیر چاه‎های نفت در عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این‌که شرکت ملی حفاری ایران در حال بررسی پیشنهادهای فنی مناقصه‎های برگزار شده از سوی شرکت انی ایتالیا و شرکت لوک اویل در عراق است، مقرر شد با مشارکت شریک عراقی نسبت به تکمیل مستندات فنی اقدام کند.

وی اظهار کرد: شرکت انی ایتالیا برنده مناقصه حفاری ۳۹ حلقه چاه نفت در منطقه بصره و زبیر و شرکت لوک اویل برنده مناقصه تعمیر چهار حلقه چاه نفت در عراق است. در چارچوب این همکاری شرکت ملی حفاری ایران، عملیات حفاری و شرکت الاصول الاعیان امور پشتیبانی را به‌عهده دارد.

برچسب ها: چاه نفت ، ایران ، عراق ، توسعه میادین نفتی ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: چاه نفت ایران عراق توسعه میادین نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) یک روش هوشمندانه برای اتصال ۵ لوله پی وی سی آب به یکدیگر (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق