Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:08:22 GMT

پلمپ انبار احتکار ۵ میلیارد ریالی در بناب

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۱۸۰۴

پلمپ انبار احتکار ۵ میلیارد ریالی در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از شناسایی و پلمپ یک باب انبار بزرگ ارزاق عمومی به ارزش پنج میلیارد ریال به ظن احتکار خبر داد . 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر افزود: در عملیات مشترک با سربازان گمنام امام زمان (عج)، مأموران انتظامی یگان امداد و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی، محل دپوی ۱۰۰ تن کالای اساسی و ارزاق عمومی را به ظن احتکار شناسایی و کشف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: در بازرسی از این انبار مقدار ۵۰ تن مواد غذایی اعم از روغن جامد و مایع، رب گوجه فرنگی، تن ماهی و ۵۰ تن مواد شوینده کشف که کارشناسان ارزش تقریبی آن را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند . 
فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه موضوع توسط بازرسان و مأموران تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و قاچاق کالا و ارز در حال بررسی می باشد، افزود: با توجه به وضعیت بازار و افزایش قیمت ارزاق، امیدواریم اقلام مکشوفه به شبکه توزیع هدایت شوند . 
سرهنگ سهراب شفقی ضمن قدردانی ر از همکاری و تعامل مردم با پلیس، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و با بکارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد نمود و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت شماره تلفن صنعت معدن و تجارت قاچاق قاچاق کالا و ارز گوجه فرنگی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه

به گزارش همشهری آنلاین علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

کد خبر 848959 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • رهاسازی آب از سد علویان به زمین‌های زراعی شهرستان‌های مراغه و بناب
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • باشگاه استقلال پلمب شد
  • باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه
  • باشگاه استقلال پلمپ شد
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت