Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران پس از کسب مدال طلای بهداد سلیمی و نقره سعید علی حسینی گفت: اولین بار است که در طول تاریخ بازی‌های آسیایی این رشته ۲ مدال طلا یک نقره و یک برنز را کسب است، این کیفی‌ترین نتیجه تاریخی این ورزش بوده و به غیر از تلاش‌های خانواده وزنه برداری و هیئت‌ها و کادرفنی، خانواده‌ها و از همه مهم‌تر ورزشکاران است که زحمت کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طول این مدت رسانه‌های گروهی هم بسیار حمایت کردند و جا دارد به همه ملت شریف و خانواده ورزش تبریک بگویم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: ما باید ورزشکاران را مثل فرزندان خودمان دوست داشته باشیم نباید نگاه ابزاری به آنها داشته باشیم، ورزشکاری که تا روز گذشته قهرمان مملکت شده و تمام تلاش خودش را کرده، اگر یک روز روز او نبود نباید ما این عزیزان را به عنوان سرمایه ملی زحماتشان را نادیده بگیریم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری افزود: نتایجی که در این رقابت ها به دست آمد باتوجه به شرایط بسیار خوب بود. رقابت‌ها سنگین بود و در طول تاریخ بازی‌های آسیایی هیچ موقع رقابت‌های وزنه برداری به این سنگینی نبوده است. رکورد‌هایی که بچه‌ها جابه جا کردند یا حتی وزنه‌هایی که کادر فنی به شکل خوبی انتخاب کردند باعث شد در رقابت‌ها پیروز شویم.

مرادی درباره کیانوش رستمی گفت: کیانوش روند و سبک خاص خودش را دارد و بیشتر باید با او صحبت کنیم باتوجه به اینکه کیانوش جزو از سرمایه‌های ملی است نباید به راحتی او را از دست بدهیم. احساس می‌کنم حتی کیانوش مقداری احتیاج به استراحت دارد ما به این موضوع توجه داریم ضمن اینکه توجه داشته باشید در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان کیانوش رستمی را نخواهیم داشت باتوجه به اینکه بهداد سلیمی هم خداحافظی کرد کار ما سخت خواهد بود.

مرادی گفت: برای مسابقات جهانی می‌رویم از قهرمانی جهان که سال گذشته به دست آوریم دفاع کنیم ما از شایستگی مردم و جوانان ایران زمین باید دفاع کنیم. یک روی سکه ورزش برد و روی دیگر آن باخت است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: در بحث پشتوانه سازی کار کردیم. علی داوودی ۲ ماه قبل قهرمان جوانان جهان شد ۱۹۲ کیلوگرم را در یک ضرب و ۲۲۲کیلوگرم را در دو ضرب زد ما کار می‌کنیم خوشبختانه یا متأسفانه جایی که نتیجه را می‌بینند بزرگش می‌کنند حالا یا برد یا باخت، اما بازیکنان ما شبانه روز چند ماه از خانواده کار می‌کنند اعتقاد ما این است که مدیون مردم هستیم.

بیشتر بخوانید:رضازاده: سلیمی تصمیم خوبی گرفت/ باید به فکر پشتوانه سازی باشیم انتهای پیام/   آخرین اخبار بازی های آسیایی جاکارتا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ فدراسیون وزنه برداری اخبار ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم