Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سالار عقيلي و مهيار عليزاده که مردادماه سال جاري براي اولين‌بار در قالب يک پروژه مشترک کنسرت-نمايش «طرحي نو دراندازيم» را طي 3 شب در تالار وحدت به روي صحنه بردند، 14 شهريور ماه در قالب کنسرت-نمايش «بگو کجايي» در تهران رويال هال به اجراي برنامه مي پردازند. در بخش اول اين اجرا حرير شريعت زاده با نوازندگي پيانو، سالار عقيلي را در اجراي قطعاتي همچون سپيد و سياه و مرا رها مکن همراهي مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بخش دوم هم کنسرت-نمايش «بگو کجايي» با آهنگسازي مهيار عليزاده و خوانندگي سالار عقيلي به روي صحنه مي رود. رضا موسوي در اين بخش کارگرداني اثر را به عهده دارد و مارال فرجاد بازيگر کنسرت-نمايش خواهد بود.
مهيار عليزاده که اولين کنسرت-نمايش ايراني را با اجراي «در شعله با تو رقصان» در سال 1392 به روي صحنه برده درباره تجربه تازه اش با سالار عقيلي مي گويد: «سالار عقيلي در اين اجرا با من به عنوان مولف اثر همراهي زيادي داشت و انعطاف او باعث شد «بگو کجايي» تبديل به اثري متفاوت در ميان کنسرت-نمايش هاي اجرا شده تا به امروز باشد و مردم از اين اثر استقبال خوبي داشته باشند. بازي خانم مارال فرجاد در اين اثر از نکات مثبت در اين اجرا است و او به حق توانست ما را در ارائه کارمان دلگرم و مطمئن کند.«
عليزاده در ادامه با اشاره به استقبالي که مردم ايران از اجراي «طرحي نو دراندازيم» در تالار وحدت داشتند افزود: «انتظار اين بود که اين تجربه شب هاي بسيار بيشتري در تالار وحدت به روي صحنه برود اما ترافيک شديد برنامه هاي آن مجموعه و محدوديت هايي که ما در اين زمينه داشتيم پايمان را به تهران رويال هال باز کرد.» 
مارال فرجاد که تنها بازيگر اين کنسرت- نمايش است درباره همکاري مهيار با عليزاده سالار عقيلي و گفت:«پيش تر به واسطه علاقه اي که به صداي آقاي عقيلي داشتم تنها مي توانستم مخاطب اين آثار باشم اما حالا اولين تجربه کنسرت- نمايش را پشت سر گذاشته ام و از اين همکاري راضي هستم. خاصه که آهنگ هاي زيباي آقاي عليزاده و کارگرداني آقاي رضا موسوي با متن زيبايي که براي «بگو کجايي» نوشته اند با صداي آقاي عقيلي همراه شده و براي من به عنوان بازيگر حسي روي صحنه اين کنسرت- نمايش ايجاد کرده که پيش از اين تجربه اش نکرده بودم».
در اجراي پيش رو، آنسامبل مهيار عليزاده به سرپرستي بهنام ابوالقاسم با همراهي گروه کُر 21 نفره تنال به رهبرى ميلاد عمرانلو روي صحنه خواهند رفت. پدرام فريوسفي(ويولن)، امين غفاري(ويولن آلتو)،پيمان حاتمى(گيتار)،مهيار طهماسبى(ويولنسل)، فرشيد پاتينيان(کنترباس)، بهتاش ابوالقاسم (پرکاشن)،اميرحسين عليرضايى(دستيار آهنگساز) و نگين شکيبا (دستيار کارگردان) در اين پروژه حضور دارند.
کارگرداني هنري و طراحى صحنه کنسرت-نمايش «بگو کجايي» را «رضا موسوي» به عهده دارد.
اين اثر ساعت 21:30 چهارشنبه 14 شهريورماه با تهيه کنندگي موسسه فرهنگي هنري «ققنوس» به مديريت «محمدحسين توتونچيان» در قالب فستيوال موسيقي ققنوس به روي صحنه مي رود.
فستيوال موسيقي ققنوس افتتاحيه‌اي است با شکوه براي رونمايي از سالن مجهز تهران رويال هال واقع در هتل اسپيناس که 2600 نفر گنجايش دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش کارخانه هیولا‌ها «سالیوان در ایران» به تهیه‌کنندگی محمدامین غلامی و امین گلستانه با سرمایه گذاری هلدینگ امین بازرگان بیهق از ۲۸ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه ایران‌مال که با لستقبال مخاطبان روبرو شده است به هفته دوم اجرا رسید.

در این نمایش فانتزی از صداپیشگان انیمیشن کارخانه هیولا‌ها استفاده شده و برای اولین بار این نمایش با صداپیشگان اصلی روی صحنه می‌رود.

بازیگران نمایش «سالیوان در ایران» به ترتیب ورود به صحنه عبارت‌اند از: علی ضمیری، ثمین افشار، محمدولی فروتن، فرهاد اتقیایی، الهه خادمی، ماریه ماشااللهی، ناصر محمدی و با صدای وحید نفر.

دیگر عوامل در این نمایش می‌توان از: مجری طرح: مصطفی تیموریان، مشاور هنری: کاوه خداشناس، مشاور کودک و نوجوان: علی فروتن، سرپرست گروه فرم و حرکت: رضا کشاورز، طراح صحنه: حسین حاجی ابراهیمی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: نیاز حمیدی، طراح رقص‌های فولک: بهروز پوربرجی نام‌برد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است