Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه در جریان عملیات ضد داعش در اطراف خربه الحاوی در منطقه تپه های الصفا در حومه شرقی السویدا ضمن درهم کوبیدن مواضع داعش؛ ادوات آنها را نیز منهدم کرد.

خبر دیگر از سوریه اینکه ویلیام روباک مشاور سیاسی وزیر خارجه آمریکا از شهرک الصور در حومه شمال شرقی دیرالزور بازدید به عمل آورد و با مسئولان قسد(سوریه دموکراتیک) و اعضای شوراهای مدنی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر داعش در شهرک های البوخاطر و السوسه در حومه جنوب شرقی دیرالزور ۶ نفر را اعدام کرد.

در نزدیکی روستای اصلیلم البراشمه در  حومه شمالی الرقه بر اثر انفجار بمب کار گذاشته شده از سوی افراد ناشناس ۴  نفر از نیروهای قسد کشته شدند.

در شهر الطبقه در حومه الرقه نیز بر اثر انفجار بمب کار گذاشته شده از سوی افراد ناشناس دو نفر زخمی شدند.

این در حالی است که ارسال نیرو و تجهیزات ارتش سوریه به محورهای اطراف ادلب و شمال سوریه به منظور آمادگی برای شروع نبرد ادلب همچنان ادامه دارد.

ارتش سوریه در نزدیکی خان طومان در واکنش به حملات تروریستها به گردان پدافند هوایی در نزدیکی روستای خربه معراتا در حومه جنوب غربی حلب، مواضع تروریستها را درهم کوبید.

منابع سوری از حومه شمالی حماه گزارش دادند که حزب اسلامی الترکستانی شهرک کفرزیتا را غیرنظامیان تخلیه و خانواده های غیرسوری را در این شهرک ساکن کرده است.

کد خبر 4386552

منبع: مهر

کلیدواژه: ادلب السویداء سوریه مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا روسیه سوریه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین ایران ترکیه افغانستان عربستان سعودی دونالد ترامپ جنگ 2015 یمن آلمان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه

معاون رئیس مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه از منهدم کردن دو پایگاه متعلق به گروه‌های تروریستی در سوریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه در جریان کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد نیروی هوایی روسیه دو پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده بودند، منهدم کرد. این افراد مسلح در مناطق صعب‌العبور در رشته کوه‌های «العمور» واقع در استان «حمص» پناه گرفته بودند.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پوپوف همچنین تصریح کرد در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های از نوع «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیماهای اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» ثبت شده است.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که صبح روز جمعه اعضای گروه تروریستی داعش حملات گسترده‌ای به تعدادی از مناطق وابسته به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه در صحرای «السخنة» در حومه شرقی حمص در شرق سوریه انجام دادند و درگیری‌های خشونت‌باری میان دو طرف رخ داد.

تروریست‌های مسلح هرازگاهی دست به حملاتی به شمال غرب سوریه می‌زنند و روستاها و مناطق در حومه حماه و حلب را هدف قرار می‌دهند و ارتش سوریه به مقابله با این حملات می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین