Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@17:51:10 GMT

استراتژی ما مقابل پرسپولیس فقط حمله است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۲۵۴۳

استراتژی ما مقابل پرسپولیس فقط حمله است

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ معلول روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، گفت: به بازیکنان تیم و قدرت آنها برای تحقق نتیجه مثبت در دیدار مهم روز سه شنبه مقابل پرسپولیس ایران اعتقاد دارم.
سرمربی الدحیل افزود: بازیکنان در شرایط و سطح آمادگی خیلی خوبی هستند و همه می دانند که هدف اصلی ما کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در عین حال اظهار داشت که ما با تیم قهرمان ایران روبه رو هستیم و در خصوص نقاط ضعف و قوت آن مطالعه داشته ایم و امیدواریم در دیدار رفت نتیجه خوبی کسب کنیم تا با خیال آسوده تری به تهران برویم .
وی گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است، اما استراتژی ما اعتماد به قدرت تهاجمی تیم است و هرگز از آن کوتاه نخواهیم آمد. معتقدم بازیکنان ما قادر به خلق فرصت های زیادی در این مسابقه خواهند بود.
سرمربی الدحیل با اذعان به از دست دادن فرصت های زیاد گلزنی این تیم در جریان بازی های لیگ ستارگان قطر گفت: تمام تلاش خود را در این بازی برای خلق فرصت و نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس به کار خواهیم گرفت.
از نکات جالب توجه نشست خبری سرمربی الدحیل قطر حضور برخی خبرنگاران کره ای بود که در نشست برانکو حضور نداشتند.
تیم پرسپولیس سه شنبه ( ششم شهریور) در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، میهمان تیم الدحیل در قطر خواهد بود. این بازی در استادیوم بین المللی و مجهز 'الخلیفه' ساعت 20 به وقت تهران ( 18.30 به وقت محلی) برگزار می شود.
الخلیفه یکی از استادیوم هایی است که قطر برای میزبانی جام جهانی فوتبال در سال 2022 در نظر گرفته است.
بازی برگشت تیم های پرسپولیس و الدحیل که قرار بود 27 شهریور ماه در تهران برگزار شود، به دلیل تقارن با تاسوعای حسینی با درخواست ایران و موافقت تیم الدحیل و کنفدراسیون فوتبال آسیا یک روز زودتر یعنی 26 شهریور ماه برگزار می شود.
تیم الدحیل که فصل گذشته موفق به کسب سه جام لیگ ستارگان، جام حذفی و جام امیر قطر شد، این فصل 'نبیل المعلول' سرمربی تیم ملی تونس در جام جهانی 2018 روسیه را جایگزین «جمال بلماضی» مربی الجزایری – فرانسوی فصل گذشته خود کرد.
الدحیل در فصل جدید با کسب دو پیروزی و یک تساوی با هفت امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر بعد از تیم السد در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد.
السد دیگر تیم قطری امروز ( دوشنبه پنجم شهریور) دیدار رفت خود با تیم استقلال ایران را در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار خواهد کرد و بازی برگشت هم 26 شهریور ماه در دوحه برگزار می شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: الدحیل قطر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد

به گزارش همشهری آنلاین، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 847502 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • ببینید | لحظه دستگیری جیمی‌جامپ نوجوان در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم!
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!