Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیان  در مراسم بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی و ساخت مسکن سپاه کربلا مازندران گفت : 60 هزار خدمت مسکن نیازمندان امسال پشتیبانی می شود

او با بیان اینکه 22 هزار واحد مسکن روستایی در قالب مقاوم سازی اجرا می شود افزود بهسازی  8 هزار مسکن روستایی هم در مناطق  اجرا خواهد شد .

بازیان با بیان اینکه در طرح مشترک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخت مسکن در قالب 10 هزار مسکن روستا در 14 استان کشور اجرا می شود تصریح کرد : 350 میلیارد تومان اعتبار برای اجرا این طرح ها نیاز و مدت زمان اجرای طرح های مسکن محرومیت زدایی هم یکسال است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر کل تأمین مسکن کمیته امداد کشور تأمین مالی 800 میلیارد تومان از سوی کمیته امداد در نظر گرفته شد و با حمایت خیران و سایر نهادهای فعال در محرومیت زدایی 2 هزار میلیارد تومان اختصاص یافت .

حزنی فرمانده قرارگاه عمران و آبادانی بسیج کشور نیز گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مأموریت تأمین امنیت و محرومیت زدایی و مردم نوازی را با محور مناطق شمال غرب کردستان اورامانات ، ایلام ، کرمانشاه در محور جنوب شرق در محور جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان و در مناطق شمالی برنامه ریزی کرده است .

وی با بیان اینکه رفع عقب ماندگی های رفاهی و خدماتی در مناطق محرومان با ورورد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، کمیته امداد ، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام امسال بصورت ویژه پیگیری می شود افزود : اصلاع رسانی محرومیت زدایی شفاف و جامع با ورود فرماندهان سپاه در مناطق مختلف کشور انجام می شود .

استاندار مازندران نیز از اجرای هزار و 700 طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی خبر داد و گفت : بیش از 700 طرح محرومیت زدایی در حوزه ساخت مسکن محرومان ، ساخت مسجد ، راهداری ، آبرسانی ، راه اندازی می شود .

اسلامی با تأکید بر کلنگ زنی هزار طرح محرومیت زدایی امروز در استان تصریح کرد : این طرح ها نیز تا پایان سال بهره برداری می شود .

نماینده ولی فقیه مازندران هم در این جلسه با اشاره به حیله دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی در سال چهلم انقلاب گفت : از ابتدای انقلاب محرومیت زدایی با ورود بسیجیان انجام شده است و با وجود اقدامات ارزشمند علمی ، اقتصادی ، برق رسانی ، آسفالت راه شهری و روستایی در شرایط اقتصادی موجود به همت همه جانبه مسئولان دولتی و بسیجی در عمران و آباداتی نیاز داریم .

امروز همزمان ساخت مسکن روستایی در 14 استان کشور آغاز شد .

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تامین مسکن روستایی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نهاد احداث مسکن برای محرومین و گروه‌های کم‏ درآمد را در دستور کار‬ قرار داده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن به صورت تخصصی در ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی فعالیت می‌کند، افزود: خدمات بنیاد مسکن در اقصی نقاط کشور به ویژه روستاها و در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود.

دائمی با اشاره به اینکه احداث مسکن محرومین از برنامه‌های جدی بنیاد مسکن است و هیچ گاه متوقف نخواهد شد، ادامه داد: با گذشت بیش از ۴۴ سال از صدور این فرمان در کشور سیمای عمران و آبادانی را در روستاها و شهرهای کشور شاهد هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد و خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان شفت خبر داد و افزود: این پروژه در ۳ بلوک ۶ واحدی (۳ طبقه هر طبقه ۲ واحد) احداث می‌شود.

دائمی سهمیه استان گیلان در این طرح را ۱۴۵۰ واحد اعلام کرد و افزود: جهت احداث ۱۲۳ واحد ۹ قطعه زمین در شهرستان‌های شفت، فومن و بندرانزلی از سوی راه و شهرسازی استان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان واگذار شده و در مراحل اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ جهت دریافت پروانه ساختمانی می‌باشند.

کد خبر 6084730

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت «شهر هنر» از تابستان امسال/ نرخ نهایی اجراهای صحنه‌ای اعلام می‌شود
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به دولت ارایه می‌شود