Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:30:18 GMT

ابتکار: روحانی «وعده‌هایی» که داد را محقق کند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۲۷۳۷

ابتکار: روحانی «وعده‌هایی» که داد را محقق کند

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تحقق وعده‌هایی که آقای رئیس‌جمهور داد، موضوع بسیار مهمی است.

به گزارش مشرق، هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور و شهید حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر نخست وزیر هفته دولت نام گرفته است.

علت نام گذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی، در آن دوره بحرانی، بیش ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را سر آن نهاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

جزئیات سفر اعضای کابینه به استان‌ها

با آغاز هفته دولت مصاحبه‌هایی را پیرامون اولویت‌ها و اقداماتی که دولت باید سرلوحه کار خود قرار دهد انجام داده‌ایم و بر همین اساس با معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه می‌آید.

معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه سه سال از عمر دولت باقی مانده و ما در هفته دولت قرار داریم، به نظر شما اولویت دولت چیست، اظهارداشت: اولویت دولت طبعاً ارتقای سطح کارآمدی‌اش است؛ اینکه بتواند خدمات خود را برای معیشت و زندگی مردم در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی ارتقا دهد.

وی بر همین اساس به ارتقا خدمات با کیفیت بیشتر اشاره و تصریح کرد:‌ همچنین مشکلات و موانعی که هست را برطرف نماید.

«آرامش اقتصادی کشور» از اولویت‌هاست

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه در بحث اقتصاد و در شرایط اقتصادی که داریم و جنگ اقتصادی که علیه کشور ما ایجاد شده، « آرامش اقتصادی کشور» از اولویت‌هاست، افزود: سرمایه‌گذاری، فراهم شدن زمینه‌ها برای اشتغال جوانان و تأمین معیشت‌های پایدار این موارد از مهم‌ترین سیاست‌ها است که قطعاً دولت دنبال خواهد کرد. 

ابتکار با تأکید بر اینکه تحقق وعده‌هایی که آقای رئیس‌جمهور دادند، موضوع بسیار مهمی است، خاطرنشان کرد: به ویژه در عرصه‌های سیاسی، وعده‌ها و مطالباتی که مردم داشتند و آقای رئیس‌جمهور هم وعده‌هایی داشت.

معاون رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد:‌ اینها مواردی است که امیدواریم با جدیت انجام شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی روحانی معصومه ابتکار هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است