Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@04:14:21 GMT

ورزش اسدآباد دارای مجمع خیرین می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۲۸۶۰

ورزش اسدآباد دارای مجمع خیرین می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد با اشاره به وجود 26 هیأت روزشی در این شهرستان، گفت: در تلاشیم با تشکیل مجمع خیرین ورزشی به ورزش شهرستان کمک کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد طلایی‌منعم در گفت‌وگو با خبرنگاار نافع،  از تشکیل مجمع خیرین ورزش شهرستان خبر داد و تصریح کرد : صحبت‌های مقدماتی با چند خیر برای صرف هزینه های ورزشی را انجام داده و درصدد تشکیل مجمع خیرین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 26 رشته ورزشی در اسدآباد دارای هیئت هستند، تصریح کرد : ازاین هیئتها چهار هیئت تکواندو، بسکتبال، کشتی و کاراته از سایر هیئات فعالتر بوده اند .

 

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد در ادامه ضمن انتقاد از فرسوده بودن سیستم مربیگری اسدآباد، گفت : متاسفانه مربیان برخی ورزش‌ها در اسدآباد اجازه نمی‌دهند مربیان جوان وارد گود شوند و این مهم به معضلی برای ورزش قهرمانی تبدیل شده است که نتیجه ی آن کمبودِ مربیان متخصص در سالن‌های ورزشی دیارسیدجمال است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به کمکهای رنجبرزاده به مجموعه ی ورزش شهرستان اشاره کرد و گفت : بجز نماینده ی شهرمان سایر مسئواین شهرستانی و استانی کمکی به ما نکرده اند.

 

طلایی در ادامه ضمن اشاره به بازدید مدیر ورزش استان از خوابگاه اسدآباد بیان کرد : ایشان به ما قول مساعدت مالی برای رفع نواقص این مرکز را دادند اما این وعده تاکنون عملیاتی نشده است.

 

وی در پایان ضمن اشاره به حمایتش از تشکیل مدرسه ی فوتبالِ رده های پایه در اسدآباد بیان کرد : هیئت فوتبال میتواند برروی کمک اداره ورزش شهرستان برای تشکیل تیم بزرگسالان برای حضور در مسابقات منطقه ای حساب کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خلیلی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084833

دیگر خبرها

  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج