Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دو خلبان افغان به ضرب گلوله افراد مسلح ناشناس در شهر کابل ( پايتخت افغانستان) کشته شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، اين دو خلبان افغان روز دوشنبه در منطقه «پل خواجه رواش» از توابع حوزه پانزدهم امنيتي شهر کابل، هدف گلوله هاي افراد مسلح ناشناس قرار گرفتند و کشته شدند.
هنوز فرد يک گروهي مسئوليت اين حمله تروريستي را بر عهده نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کشته شدن سرکرده گروه طالبان در ولايت زابل افغانستان
دفترمطبوعاتي وزارت دفاع افغانستان نيز امروز دوشنبه با انتشار بيانيه اي اعلام کرد، درعمليات نيروهاي امنيتي و ارتش اين کشورضد مواضع گروه طالبان در شهرستان «شاه جوي» Shahjoy ولايت زابل افغانستان سرکرده اين گروه در اين شهرستان به همراه چند نفر ديگر کشته شدند.
در بيانيه دفترمطبوعاتي وزارت دفاع افغانستان آمده است، 65 تروريست نيز در عمليات نيروهاي امنيتي و ارتش اين کشور در ولايات ننگرهار، لغمان ، غزني، پکتيکا، زابل، فارياب ، قندوز، بغلان و هلمند کشته و 23 تروريست ديگر نيز زخمي شدند.
138/117
بيشتربخوانيد:
درخواست کابل از مسکو براي فشار به طالبان براي انجام مذاکرات صلح/ تحليل
ادامه ناامني‌ها در کابل؛ درگيري نيروهاي افغان با مهاجمان مسلح
اصابت چند فروند راکت به‌کابل هنگام سخنراني اشرف‌غني

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان

دولت پاکستان همزمان با آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان، دستکم ۲۷۷ نفر را به کشورشان بازگرداند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت امور مهاجرین حکومت افغانستان همزمان با آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان از پاکستان اعلام کرد: در ادامه روند جاری اخراج اجباری پناهجویان افغان دارای مدارک اقامتی، 277 نفر از پاکستان اخراج شدند.

 بر اساس اطلاعیه این وزارتخانه که در شبکه ایکس منتشر شده است، پناهجویان اخراج شده 28 فروردین از طریق گذرگاه تورخم وارد افغانستان شدند.

گزارش می افزاید: آنها شامل 53 خانواده هستند که به صورت اجباری از پاکستان اخراج شده‌اند.

آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستانفعالان حقوق بشر پاکستان: اخراج پناهجویان افغان غیرانسانی استتاکید وزیر کشور پاکستان بر ادامه اخراج پناهجویان افغان

این افراد پس از معرفی و ثبت اطلاعات‌ در اداره امور مهاجرین برای دریافت کمک به دفاتر پناهندگان کمیساریای عالی سازمان ملل و سازمان بین‌المللی مهاجرت معرفی شدند.

نهادهای امدادرسان گزارش دادند در حال حاضر پناهجویان اخراجی با کمبود سرپناه، غذا و فرصت‌های شغلی در افغانستان روبه‌رو هستند.

«افراسیاب ختک» عضو پیشین مجلس سنای پاکستان پیش از این، اخراج پناهجویان افغان را یک برنامه فشار علیه کابل اعلام کرده بود.

وی همچنین گفته بود: اخراج گروهی پناهجویان افغان نیز از شیوه‌های ژنرال‌های پاکستانی برای آوردن فشار به مردم افغانستان برای تحمیل معاهده جدیدی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر گروه پزشکی ترکیه به کابل
  • یک دستیار نزدیک رهبر طالبان افغانستان در پاکستان کشته شد + عکس
  • ترور یکی از افراد نزدیک به رئیس طالبان در پاکستان
  • درخواست طالبان برای بازگشت مهاجرین به کشور
  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان