Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال با انتشار پیامی خطاب به هواداران درباره دیدار با السد پیامی را صادر کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

استقلال به دیدار حساسی در لیگ قهرمانان رسیده و همانگونه که همه شما هواداران فهیم استقلال می دانید در این دیدار حساس، بیشتر از همیشه به حضورتان نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادرفنی و بازیکنان استقلال در هفته گذشته تمام تلاش خود را برای قرار گرفتن در بهترین شرایط انجام دادند اما دیدار در ورزشگاه آزادی برابر حریفان بین المللی با توجه به نقش آفرینی شما هواداران متفاوت از دیگر دیدارها است و تمامی بازیکنان، کادر فنی و مجموعه باشگاه استقلال امیدوارند تا شما هواداران با تکرار حضور موثر و پر رنگ و به عنوان یار دوازدهم، استقلال را برای صعود به نیمه نهایی و در مسیر کسب ستاره سوم همراهی کنید.

هواداران استقلال در سال های اخیر و به ویژه در فصل جاری لیگ قهرمانان با رفتارهای فوق العاده خود فرهنگ والا و مثال زدنی استقلال را نشان داده اند و امیدوارم امشب نیز با پرهیز از هر گونه اقدامی به جز حمایت از تیم محبوب استقلال، مانند استفاده از لیزر، مواد محترقه و یا هر وسیله ممنوعه دیگری به تیم خود کمک کنند تا با آرامش خاطر و روحیه دو چندان برای شکست حریف پا به مسابقه با السد بگذاریم.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال السد قطر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به آقای «امرسون منانگاگوا» تصریح کرد: تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است.

رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریختانتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد