Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@11:10:01 GMT

تجلیل از پزشکان نمونه گیلان

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۲۹۹۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان  اترائه الگوهای نوین ، تکریم بیماران و خدمات بهتر ملاک انتخاب این پزشکان بود.
گیلان 3هزار و 500 پزشک دارد.
 رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت :  طرح ارجاع الکترونیک سلامت با نام ارجاع الکترونیک مارلیک برای نخستین بار در صومعه سرا و ماسال بصورت پایلوت اجرا می شود و گیلان پیشتاز این طرح در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک افزود : کاهش هزینه درمانی از مهمترین اثرات این طرح است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پزشکان نمونه گیلان تجلیل روز پزشک داروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات پزشک تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین وضعیت طیبی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، علی پورمند، پزشک تیم ملی فوتسال درباره مصدومیت حسین طیبی گفت: هنوز به طور دقیق معلوم نیست که میزان زمان بهبودی کاپیتان تیم ملی فوتسال چقدر است، اما پزشکان تیم فوتسال پالما و پزشکان تیم ملی در تلاش هستند تا او را به جام ملت‌های آسیا برسانند.   وی ادامه داد: اگر همه چیز طبق روال و پیش‌بینی‌ها پیش رود، طیبی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا بازی کند و البته ممکن است برای بهبود کامل او حتی در بازی‌های گروهی که به نسبت ساده‌تر است بازی نکند و از مراحل حذفی به زمین بیاید. طبق مشاهده‌ها حسین طیبی می‌تواند برای جام ملت‌ها در دسترس باشد و ما هم امیدواریم شرایط به سود او رقم بخورد. ­

دیگر خبرها

  • پزشکان در مورد خطرات سرکه سیب هشدار می دهند
  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • آمادگی ۶۰۰۰ نفر از پرسنل کادر درمان گیلان در ایام نوروز
  • بحران مشکلات روانی در میان کودکان انگلیسی
  • روتین پوستی مخصوص زمستان به توصیه پزشکان
  • سیستم بهورزی ایران در دنیا بی‌ نظیر است
  • پزشکان گلستانی و گره گشایی از کار بیماران نیازمند + فیلم
  • توضیحات پزشک تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین وضعیت طیبی
  • راهکار حقوقی آسان برای جلوگیری از تشکیل دعاوی طولانی حقوقی / لزوم استفاده از ماده ۴۵۴ قانون آئین دادرسی مدنی در قراردادها
  • پزشکان گلستانی و گره گشایی از کار بیماران نیازمند