Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@00:14:39 GMT

«آشوب»؛ سریال جدید صدا و سیما+تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۳۲۸۸

«آشوب»؛ سریال جدید صدا و سیما+تصاویر

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، تلویزیون در روایت دفاع مقدس سال‌ها به روایت‌های تکراری و غیرخلاقانه بسنده می‌کند اما گفته می‌شود مردم قرار است در«آشوب» یک روایت جدیدی از دوران جنگ تحمیلی ببینند. سریال بیست و هفت قسمتی که علاوه بر دفاع مقدس، کاری عاشقانه است. به گفته محمود پاک‌نیت که یکی از کاراکترهای اصلی این سریال را بازی می‌کند «آشوب» قصه متفاوتی در بین آثار دفاع مقدسی است که تا به حال مصداقی از آن را مردم ندیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگری که در گفتگویی با خبرنگار فرهنگی تسنیم گفته بود بعد از بازی در فیلم سینمایی «شین» کارهای زیادی به او پیشنهاد شده که بعد از خواندن متن‌ها، هیچ‌کدام‌شان را نمی‌تواند بپذیرد. آن‌قدر سناریوها و فیلمنامه‌ها لاغر از محتوا شده‌اند که بازیگرانی مثل او و سیاوش طهمورث که بسیار به استفاده از نابازیگران و فیلمنامه‌های غیرمرتبط و کلیشه‌ای انتقاد دارند. اما پاک‌نیت و طهمورث هر دو در سریال «آشوب» ایفای نقش می‌کنند و معتقدند که روایت این سریال، جدید و برای مخاطب دلچسب خواهد بود.  

داستان مجموعه تلویزیونی «آشوب» قصه‌ای عاشقانه را بعد از انقلاب و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی روایت می‌کند. قصه عاشقانه‌ای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که در فصل اول تا زمان جنگ و سقوط خرمشهر روایت می‌شود و در فصل دوم که طراحی قصه توسط علی دلگشایی و سلمان فرخنده و احسان فکا صورت گرفته تا آزادی خرمشهر ادامه دارد. این سریال به کارگردانی امیر پور وزیری و به تهیه‌کنندگی مهدی همایون‌فر محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج است.

«آشوب» از شنبه دهم شهریور جایگزین «آرماندو» می‌شود و پخش آن تا دهه اول محرم ادامه خواهد داشت. بخش‌هایی از سریال «آشوب» در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، کارخانه سیمان‌شهرری و شهرک سینمایی دفاع‌مقدس تصویربرداری شده است. عباس غزالی، سیاوش طهمورث، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مهدیه نساج و محمود پاک‌نیت از بازیگران این مجموعه هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی