Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

دبیر جشنواره شهید رجایی، گفت: دستگاه‌های برتر براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی‌شده‌اند و پنج دستگاه اجرایی که در شاخص‌های عمومی و اختصاصی بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند به‌عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب‌شده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، ساسان تاج‌گردون افزود: علاوه بر این پنج دستگاه، سه دستگاه برتر در شاخص عمومی، سه دستگاه برتر در شاخص اختصاصی، سه دستگاه برتر که بیش‌ترین ارتقا امتیاز را داشته‌اند و 9 دستگاه که اقدامات برجسته داشته‌اند نیز به‌عنوان دستگاه‌های برتر معرفی و تجلیل ‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، به‌عنوان دستگاه با بیش‌ترین ارتقا رتبه نسبت به سال گذشته تجلیل شد و تندیس و لوح ویژه‌ای در این مراسم توسط نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شیراز و استاندار فارس و دیگر مسئولان استان به سیاه پور مدیرکل این دستگاه اهدا شد.

براساس این گزارش در این مراسم هم‌چنین از سعید پروین حقیقی معاون توسعه منابع و مدیریت و بهنام رضایی مشاور و سرپرست حوزه مدیریت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس نیز به عنوان اعضاء تیم کاری موثر دستگاه اجرایی در جهت تحقق اهداف نقشه راه اصلاح نظام اداری تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین تردد خودرو‌ها در بوشهر از استان‌های فارس و تهران

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالکریم اخترشناس با اشاره به آغاز طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر از ۲۴ اسفند سال گذشته، افزود: براساس آمار دوربین‎‌های پلاک‌خوان، خودرو‌های استان فارس با ۲۰ درصد بیشترین سهم را در تردد‌های جاده‌ای استان بوشهر داشته‌‎اند.

وی ادامه داد: همچنین خودرو‌های با پلاک تهران با ۷.۶۵ درصد، اصفهان ۷.۳۰ درصد، خوزستان ۴.۷۷ درصد و کهگیلویه و بویراحمد با ۲.۱۹ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر همچنین به تردد خودروی شهروندان بوشهری در دیگر استان‎‌ها اشاره و اظهار کرد: تا کنون فارس بیشترین مقصد خودرو‌های مردم استان بوشهر بوده است.

وی اضافه کرد: پس از فارس، استان‌های تهران، اصفهان و خوزستان بیشترین تردد خودرو‌های با پلاک استان بوشهر را در محور‌های خود ثبت کرده‌اند.

به گفته اخترشناس از ابتدای طرح نوروزی بیش از ۷ میلیون و ۸۵۰ هزار رفت‌وآمد در راه‌های درون استانی بوشهر ثبت شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت از ورودی دالکی بیشترین میزان ورودی خودرو ثبت شده و پس از آن دیلم و سپس عسلویه قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر هوشمندسازی جاده‌ها را یکی از اولویت‌های این اداره کل برشمرد و گفت: ۶۰ سامانه ترددشمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی، ۴ سامانه توزین حین حرکت و ۷ تابلو پیام متغیر در راه‌های ارتباطی استان فعال است.

دیگر خبرها

  • بیشترین تردد خودرو‌ها در بوشهر از استان‌های فارس و تهران
  • جذابیت نوروزگاه‌ها و توقف مسافران برای کاهش تصادفات نوروزی
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته
  • ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود
  • اجرای پویش نوروزی «چشم به راهیم» در جاده‌های استان اصفهان
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲روز آینده بازگشایی می‌شود
  • رفت‌ وآمد بیش از ۷ میلیون خودرو در راه‌های دورن‌ استانی بوشهر
  • رفت‌وآمد بیش از ۷ میلیون خودرو در راه‌های دورن‌استانی بوشهر
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری