Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی درخصوص این بازی ها می گوید.

طرفداری- نصرالله سجادی به اندونزی درباره کسب دو مدال در وزنه‌برداری و پیش‌بینی‌اش برای نتایج کلی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت:

بچه‌های ما در رشته‌های مختلف ورزشی تلاش‌های خود را کردند. در 3-4 رشته آن طور که فدراسیون پیش‌بینی کرده بود نتیجه به دست نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج در آنها در حد زیر متوسط و گاهی پایین تر بود اما در مجموع می‌توانم بگویم نتایج خوب بود.

به گزارش فارس، وی افزود:

چند رشته دیگر هنوز باقی مانده جودو، دوومیدانی و قایقرانی باقی مانده که امیدواریم بتوانیم مدال‌هایی را کسب کنیم. نسبت به دوره‌های قبل بازی‌های آسیایی رقابت خیلی فشرده است. بعضی از رشته‌هایی که ما خیلی قوی نیستیم میزبان رشته‌هایی را اضافه کرده مثل بریج، جوجیتسو، جت‌اسکی، پاراگلایدر، پنجاک سیلات که مدالهایی را کسب کرده‌اند. همین باعث شد تا بالاتر از ما قرار بگیرند.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی یادآور شد:

قبلا هم پیش‌بینی کرده بودیم مقام‌مان از پنجم به بعد هست. پیش‌بینی ما برای قزاقستان هم بود که این دوره نتایج خوبی نگرفت اما در مقابل کره‌شمالی، تایلند و حتی تایپه به ما نزدیک هستند. باید چند روزی صبر کنیم ببینیم نتایج چه می‌شود. انتظار داریم والیبال قهرمان شود. بسکتبال هم راهی نیمه‌نهایی شد اگر کره‌جنوبی را شکست دهد امید برای کسب مدال هست. رقابت هست و ورزشکاران هم باید کار کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران تا شنبه میزبان سامانه بارشی است

وضعیت جوی استان تهران با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و رخداد تگرگ در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و رخداد تگرگ در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین تا روز دوشنبه، به طور متناوب در سطح استان به‌ویژه در مناطق جنوب و غرب، افزایش سرعت باد و وزش باد شدید تا خیلی شدید و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

منبع: فارس

کد خبر 750101

دیگر خبرها

  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • تهران تا شنبه میزبان سامانه بارشی است