Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@20:02:07 GMT

واکنش تند بازیگر سریال پدر به یک شایعه‌ جنجالی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۴۰۱۸

ساعت24-بازیگر سریال پدر به یک شایعه جنجالی که یکی از روزنامه‌های مشهور درباره او منتشر کرده است، واکنش نشان داد.

فقط می‌گویند در "شب برهنه" یک سابقه بازیگری دارد ولی بسیاری شاید ندانند که در پیش از سریال "پدر" در "سایه‌بان" نقش‌آفرینی کرده و شب‌ها هم در آی‌فیلم بازپخش می‌شود. سینا مهراد در نشست نقد و بررسی سریال "پدر" که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد نسبت به مطالب روزنامه شهروند واکنش نشان داد گفت: "خدا را شاکرم هیچ‌وقت ژن خوب نبوده‌ام و نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تلاش‌های خودم در عرصه بازیگری به جایی رسیده‌ام که این افتخار را داشته‌ام در مقابل بزرگان هنر  نقش‌آفرینی می‌کنم. هیچ‌گاه به دنبال مصاحبه نبوده‌ام که این طور در روزنامه شهروند کلاهبرداری رسانه‌ای می‌کنند".

  وی در پاسخ به این سوال که مگر خودتان با روزنامه شهروند گفتگو نکرده‌اید، تأکید کرد: خبرنگاری از روزنامه شهروند با من تماس گرفت و من گفتم گفتگو انجام نمی‌دهم. از من یک عکس خواستند و گفتند ما خودمان می‌خواهیم یادداشت و گزارشی از قول خودتان بنویسیم اما اینکه نوشته‌اند گپ و گفت واقعاً نامی بهتر از کلاهبرداری رسانه‌ای نمی‌توان روی آن گذاشت. متأسفم که همچنین افرادی در دنیای رسانه فعالیت دارند و به دنیای با شرافت خبرنگاری لطمه می‌زنند. درست است که خبرنگار روزنامه شهروند از پاسخگویی سرباز زده و تا توانسته تلفنخودش را روی من خاموش می‌کند اما این موضوع را حتماً پیگیری می‌کنم."

بهرنگ توفیقی و حامد عنقا کارگردان و تهیه‌کننده سریال "پدر" درباره این اتفاق گفتند: سینا مهراد صلاحیت بازیگری داشت که ما او را انتخاب کردیم و این موضوع ژن خوب و آقازاده اصلاً به ایشان نمی‌چسبد که این‌طور در رسانه‌ها مطرح می‌شود. بازی او را در سریال "سایه‌بان" دیده بودیم که از سینا مهراد دعوت کردیم "سریال پدر" نقش‌آفرینی کند که خوشبختانه با حجم کوتاه بازی در این سریال درخشید و مطمئن باشید آینده درخشانی در انتظار این بازیگر Actor جوان است.

روز گذشته روزنامه شهروند تیتر یک خود را اختصاص داد به گفتگویی با سینا مهراد که این اتفاق را این بازیگر با حضور در خبرگزاری تسنیم به طور کل تکذیب کرد. جایی که خبرنگار از واژه "ژن خوب" برای او استفاده می‌کند که به خاطر منتسب بودن به یک کارگردان سینما  نام مستعار انتخاب کرده تا از رانت پدرش استفاده کند. ولی زودتر از این‌ها او را در فیلم‌های سینمایی این کارگردان به همراه برادرش می‌دیدیم ولی او سعی کرده با استعداد و توانمندی خودش اتفاقات بازیگری‌اش را شکل بدهد و جلو برود نه اینکه در فیلم پدرش بازی کند و به دنیای هنر معرفی شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»

به گزراش خبرآنلاین، کتاب «قدرت نرم چینی» تبیینی مختصر ولی دقیق ازتلاش‌های چند دهه ای چین برای مبارزه با جنگ رسانه‌ای است که کشورهای غربی خصوصا آمریکا در چند دهه گذشته علیه این کشور به راه انداخته اند. این کتاب شرح چگونگی ورود چینِ تحت رهبری شی جین‌پینگ به جنگ روایت‌ها علیه این کشور به رهبری رسانه‌های آمریکایی است. شی هدف از این مبارزه را خنثی کردن اقدامات تخریبی غرب علیه چین و جایگزین کردن «روایت درست و دقیق از چین واقعی» در جنگ روایت‌ها می داند.

ماریا رپنیکوا در کتاب قدرت نرم چینی در این خصوص اینگونه می نویسد:

هدف اصلی از  داستان‌سرایی و روایت گری  مد نظر شی جین پینگ ارائه تصویری درست از چین به جهان و اصلاح تصورات غلط ساخته شده توسط رسانه های غربی‌ از این کشور بوده است. چین در دهه‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای برای تقویت قدرت نرم خود انجام داده است. این کشور با سرمایه‌گذاری در رسانه‌های بین‌المللی و ایجاد مراکز فرهنگی در سراسر جهان، به دنبال افزایش جذابیت بین‌المللی و تأثیرگذاری بر دیگر کشورها و مردمان آن‌ها بوده است.

رسانه‌های غربی اغلب با نگرشی منفی نسبت به چین برخورد می‌کنند. این رویکرد منفی‌گرایانه، که گاهی اوقات شامل داستان‌های بی‌اساس و بدون شواهد می‌شود، نشان‌دهنده عدم درک عمیق از وضعیت این کشور است.

بر اساس این کتاب، حزب کمونیست برای اجرای دستورات شی در خصوص بهبود وجهه چین اقدامات زیادی انجام داده است.  آن ها  استراتژی‌های مختلفی را، از تبلیغات رسانه‌ای گرفته تا روش های مختلف دیپلماسی عمومی  در قالب تقویت قدرت نرم به کار گرفته اند تا تصویر چین را از یک کشور آن گونه که غربی ها می گویند دردسرآفرین به یک  کشور مسئولیت پذیرتغییر دهد.

شی جین‌پینگ یک بار دیگر در ژوئن 2021 به صورت علنی خواستار ارائه تصویری «دوست‌داشتنی» تر از چین شد که تعادل بین اعتماد و فروتنی را به‌عنوان راهی برای به دست آوردن دوستان بیشتر در جان ایجاد کند.

در بخش دیگری از این کتاب نوشته شده : شی جین‌پینگ در همه سالهایی که بر مسند رهبری حزب کمونیست و ریاست جمهوری چین تکیه زده بارها بر پیوند بین قدرت نرم فرهنگی و توسعه چین تأکید کرده  و قدرت فرهنگی را هم‌تراز باقدرت سخت دانسته و می‌گوید: «مسیر توسعه برای هر کشور بزرگی در طول تاریخ شامل بهبود قدرت سخت مانند قدرت اقتصادی و قدرت نظامی و همچنین تقویت قدرت نرم مانند ارزش‌ها، ایدئولوژی‌ها و فرهنگ و رسانه بوده است» شی همچنین در سخنرانی‌های خود بر بعد خارجی، ازجمله اهمیت ایجاد قدرت گفتمان بین‌المللی، به‌ویژه در مقابل غرب، تأکید می‌کند و از رسانه ها و صاحبان سخن می‌خواهد تا  صدای چین واقعی را به گوش جهانیان برسانند.

بر اساس آنچه در کتاب «قدرت نرم چینی»  آمده : «تأییدها و تجویزهای رسمی در دو دهه گذشته و به‌ویژه در دوران شی جین‌پینگ، الهام‌بخش تولید انبوهی از نوشته‌های سیاسی و مقالات دانشگاهی در مورد قدرت نرم و تقویت آن در برابر قدرت نرم غرب بوده است. دولت چین همچنین  اقدامات گسترده  رسانه ای، فرهنگی، علمی، آموزشی و تبلیغاتی را در این زمینه برنامه ریزی و اجرا کرده است. »

رپنیکوا در جایی از کتاب خود می نویسد: « اگرچه اثربخشی این تلاش‌ها هنوز به‌طور جامع ارزیابی نشده، اما تأکید مداوم بر بهره‌گیری از قدرت نرم قابل‌توجه است.»

کتاب « قدرت نرم چینی؛ عناصر چینِ جهانی» نوشته ماریا رپنیکوا با ترجمه محمدرضا نوروزپور و مقدمه حامد وفایی توسط انتشارات خبر امروز منتشر شده است و منبع بسیار خوبی برای درک رفتار و کنشگری چین در برابر قدرت نرم آمریکا محسوب می شود.

این کتاب را می توانید از لینک زیر تهیه کنید

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888703

دیگر خبرها

  • فرزند آیت‌الله علم‌الهدی شایعه جنجالی را تکذیب کرد
  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • سانسور رسانه‌ای مکمل حیاتی نسل‌کشی در غزه است