Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@08:56:15 GMT

راه آهن سنندج- همدان سال 99 به اتمام می‌رسد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۴۷۵۲

راه آهن سنندج- همدان سال 99 به اتمام می‌رسد

استاندار کردستان از موافقت معاون رئیس جمهور برای تامین اعتبار پروژه چهار خطه نمودن محور سنندج- همدان(گردنه صلوات آباد) خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، ‌بهمن مرادنیا امروز(5 شهریور) پس از اتمام سفر معاون رئیس جمهور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی این سفر بازدیدهایی از پروژه‌های مختلف استان صورت گرفت که مصوبات خوبی برای استان و بویژه در حوزه زیرساخت‌ها در بر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین بازدید از گردنه صلوات آباد صورت گرفت که تکمیل آن 55 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و رئیس سازمان برنامه و بودجه این اعتبار را تامین می‌کند تا تکلیف پروژه مشخص شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: راه آهن سنندج- همدان نیز مورد بازدید قرار گرفت که در تملک اراضی مشکل داشت که 50 میلیارد تومان اعتبار نیز برای این پروژه اختصاص دادند.

وی همچنین با اشاره به اینکه 400 میلیارد تومان به پروژه راه آهن اختصاص داده شده بود، ابراز امیدواری کرد این پروژه تا پایان سال 99 به اتمام برسد.

مرادنیا بازدید از کریدور شمال- جنوب را از دیگر بازدیدهای معاون رئیس جمهور اعلام کرد که مشکل اعتباری داشت و با تامین اعتبار مورد نیاز برای انجام آن موافقت کردند که در صورت تامین اعتبار 80 کیلومتر آن امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی این پروژه را از پروژه‌های مهم استان دانست و گفت: 150 میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است که با تامین اعتبار آن موافقت کردند که تا پایان سال این 80 کیلومتر به بهره برداری برسد.

استاندار کردستان همچنین از موافقت معاون رئیس جمهور برای تعیین تکلیف آب شرب سقز، بیجار، قروه و دهگلان خبر داد و افزود: همچنین به منظور رفع مشکل تامین اعتبار کنارگذر سقز‌ با 5 میلیارد تومان اعتبار موافقت شد.

وی همچنین از موافقت نوبخت برای 16 میلیارد تومان اعتبار به سد چراغ ویس خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال پروژه‌های ذکر شده با همکاری دستگاه‌های اجرایی به پایان برسد.

‌امروز محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی سفر یکروزه خود به کردستان از پروژه‌های مختلف در حوزه‌های آب و راه بازدید کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام راه آهن منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود

استاندار سمنان از سفر روز پنجشنبه رئیسی به این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، در حالی که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همراه برخی از اعضای هیات دولت در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، آخر هفته به استان سمنان سفر می‌کند، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح‌های دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان جذب شده است که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رئیس‌جمهور بوده است.

استاندار سمنان افزود: دور اول سفر هیات دولت به استان سمنان ۱۴۵ مصوبه داشت که بالغ بر ۳۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت. از ۱۳۷ طرح دور اول سفر، ۲۶ مصوبه کاملا اجرا شده، ۸۶ مصوبه در حال اجراست و ۲۵ مصوبه در دست پیگیری است.

هاشمی با تاکید بر اینکه ۵۵۵ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه‌ها نیاز است، گفت: در دور دوم سفر آیت الله رئیسی به استان سمنان پروژه‌هایی با درصد پیشرفت بالا را با اعتبار ۹۲۴۶ میلیارد تومان پیشنهاد کردیم که ۷۱۶۰ میلیارد تومان در مصوبات اولیه گنجانده که بخش اعظم این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید.

استاندار سمنان تاکید کرد: رئیس‌جمهور در آخرین دیدار شورای اداری استان ۲۴ دستور ویژه به ۹ وزارتخانه صادر کرد که به حمدالله پیگیری و محقق شده است.

وی ادامه داد: در سفر اول ۴۶۷ ریزپروژه تخصیص اعتبار شد که از این تعداد ۲۱۱ پروژه به بهره‌برداری رسید و ۲۵۶ پروژه هم در دست اقدام است.

هاشمی تاکید کرد: ۲ عامل موجب شد که سفر آیت الله رئیسی به استان سمنان به تاخیر بیفتد یکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و دیگری ماه مبارک رمضان و ان شاء الله در پنجشنبه هفته جاری سفر آیت الله رئیسی به استان سمنان برگزار خواهد شد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور در این سفر ۲ دیدار مردمی خواهند داشت، گفت: یکی از این دیدارها در مرکز استان انجام می‌شود و در مرحله دوم سفر نیز دیدار مردمی دیگری در شهرستان شاهرود و میامی انجام خواهد شد.

وی افزود: در این سفر همچنین پروژه‌های اقتصادی، جشن احیای واحدهای اقتصادی، جشن جوانی جمعیت در نهضت ملی مسکن و جلسه شورای عالی استان نیز در دستور کار برنامه‌های آیت الله رئیسی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • رئیس‌جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • اتمام زیرساخت‌های آبرسانی به نهضت ملی مسکن بافق
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد
  • اجرای طرح های تامین آب شرب در شهرستان پیرانشهر
  • تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای تامین خدمات در محلات گلابدره و سیمین قلعه
  • اجرای طرح "شهر نی" در تالاب شادگان
  • واگذاری ۶۰۰۰ قطعه زمین به متقاضیان مسکن همدان/ اتمام پروژه ۱۲۰ واحدی شهرک بهشتی