Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@16:42:17 GMT

شلاق زدن گران فروش‌ها در ملاء عام

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۵۱۳۱

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 284 کیفیت 480 در ابتدای انقلاب اسلامی ایران، حتی در مقام جرایم خورد نیز برخوردهای انقلابی صورت می‌پذیرد. برخورد شدید با احتکار و گران‌فروشی از جمله این برخوردهای انقلابی بود که توسط دادگاه انقلاب نیز صورت می‌پذیرد. اسوشتیدپرس در روز پنجشنبه هشتم شهریور 1358، تصاویری از اجرای حکم دو تن از کسبه گران فروش را در ملاء عام ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصاویر صامت ابتدا حکم این دو مجرم خوانده می‌شود و سپس حکم با حضور قاضی دادگاه انقلاب اجرا می‌شود. این تصاویر را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وقایع اتفاقیه شلاق شلاق زدن شلاق خوردن ویدیو فیلم انقلاب اسلامی انقلاب احتکار گران فروشی گران فروشان گرانفروش دادگاه انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امام صادق (ع) مرد مبارزه، مرد علم و دانش و مرد تشکیلات بود.

وی افزود: همه حرفهای درست اسلام و مفاهیم اصیل قرآن که در طول یک قرن و اندی به وسیله مغرضان و مفسدان یا جاهلان تحریف شده بود، همه آنها را امام صادق (ع) به شکل درست بیان و با تحریفات مقابله کرد.

امام جمعه الوند رهبر معظم انقلاب، تکریم و تشکر از معلم را وظیفه فرد فرد ملت دانست و با اشاره به اینکه آموزش وپرورش از لحاظ اهمیت و تأثیرگذاری با هیچ دستگاه دیگری قابل مقایسه نیست اضافه کرد: هویت سازی نسل نوجوان و جوان و ایجاد شوق و امید در او، تحول مستمر، توانمندسازی مادی و غیرمادی معلمین، حمایت از مراکز تربیت معلم، تقویت معاونت پرورشی و الگوسازی در جامعه معلمین، مهمترین سرفصل‌های کاری آموزش وپرورش است.

وی با بیان اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ در نظام آموزشی دولت سیزدهم رخ داد، ادامه داد: هنوز هم بودند کسانی که در بدنۀ دولت به این سند اعتقاد داشتند این سند به عنوان یک رویکرد در دولت پیشین وجود داشت و حتی ردیف بودجه برای آن تخصیص داده شده بود درحالیکه برای سند تحول بنیادین بودجه نداشتیم.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: غرب برای نجات خودش هم که شده چاره‌ای جز حمله به مقوله حجاب و عفاف در ایران اسلامی ندارد.

وی عنوان کرد: فتنه زن، زندگی، آزادی یک اتفاق و رخداد صرف در پاییز ۱۴۰۱ نبود بلکه یک رویداد با برنامه حداقل ده ساله بود که دستکم از ابتدای دهه ۹۰ به تدریج شروع شده بود.

امام جمعه الوند ادامه داد: رهبر معظم گسترش تظاهرات حمایت از ملت فلسطین در آمریکا و کشورهای دیگر را نشانه استمرار اولویت مسئله غزه در افکار عمومی جهان دانستند و فرمودند جنایات رژیم صهیونیستی و همدستی آمریکا با او، حقانیت مواضع نظام و ملت ایران را در نفی رژیم اشغالگر و بدبینی به آمریکا اثبات کرد و همه بدانند هیچ راه حلی برای حل مسئله فلسطین جز بازگشت این سرزمین به صاحبان مسلمان، یهودی و مسیحی آن وجود ندارد و روابط با رژیم صهیونیستی و عادی سازی، مشکلی را حل نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مقام معظم رهبری ائمه جمعه را از ورود به کارهای اقتصادی منع کرده‌اند، ادامه داد: فشارها در رابطه درآمدها و هزینه‌های مصلی و نماز جمعه برای منصرف شدن ما از مبارزه با فساد در الوند است اما ما از مباره با فساد دست بر نخواهیم برداشت ولو بعضی‌ها احساس خطر کنند.

کد خبر 6095737

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن