Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد حسن‌‌‌‌‌‌نژاد با اشاره به تعدد و تنوع فعالیت‌‌‌‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: این سازمان به عنوان تنها مرکز فعال در حوزه آموزش کودکان با نیازهای ویژه، اقدامات زیادی انجام داده است که تنها بیش از ۵۰ عنوان از فعالیت‌‌‌‌‌ها در نمایشگاه دستاوردها در معرض دید عموم قرار گرفته است و در همین راستا برای نخستین‌‌‌بار از کتاب‌‌‌های ویژه دانش‌‌‌آموزان دارای مشکلات یادگیری رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کتاب‌‌‌‌های درشت خط، وسایل جهت‌‌‌‌یابی، کتاب‌‌‌های بریل، دستگاه پرکینز، لوح‌‌‌‌های علائم خط بریل، مجموعه آموزشی اعداد، خودآموز الفبای فارسی بریل، درس‌‌‌افزارها و... ویژه دانش‌‌‌آموزان با آسیب بینایی در این نمایشگاه ارائه شده است.

مسئول غرفه سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه قرار است از کتاب‌‌‌های آموزشی ویژه کودکان دارای مشکلات یادگیری رونمایی شود، اظهار داشت: این مجموعه کتاب شامل چهار جلد است که با تلاش معاونت برنامه‌‌‌ریزی آموزشی و توان‌‌‌بخشی سازمان تهیه شده و در آن، برای اولین بار به شکلی دقیق و کاربردی به این موضوع پرداخته شده است.

حسن‌‌‌‌‌‌نژاد ادامه داد: از دیگر اقدامات سازمان نشریه پیام توانایی است که به طور اجمالی به معرفی ۳۳۰ دانش‌‌‌آموز با نیازهای ویژه پرداخته است که در سال تحصیلی جایر موفق به پذیرش در دانشگاه‌‌‌ها و موسسات آموزش عالی شده‌‌اند.

وی اضافه کرد: نرم‌‌‌افزارهای زبان‌‌‌‌آموزی، CDهای ویژه دانش‌‌‌‌آموزان ناشنوا، وسایل کمک آموزشی مربوط به مهارت‌‌‌های نوشتاری، DVDهای آموزشی فراگیرسازی، راهنمای فعالیت انجمن اولیا و مربیان و... از دیگر مواردی است که مستندات آن در نمایشگاه حاضر در اختیار همگان قرار گرفته است.

شایان ذکر است اجرای زنده فعالیت‌‌‌های دانش‌‌‌آموزان در بخش‌‌‌های نقاشی، تصویرگری، صنایع دستی و... از دیگر اقدامات غرفه سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نمایشگاه دستاوردهای وزارت آموزش و پرورش است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمد حسن نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «شمع محفل» نوشته محمدعلی عباسی اقدم توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود. این کتاب پنجمین جلد از مجموعه «قله ها به آسمان نزدیکترند» است.

کتاب «شمع محفل» در ۲۹۶ صفحه زندگی و زمانه آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی را روایت می‌کند که قریب به چهل سال در عرصه سیاست حضور مؤثر و مفیدی داشته و در بن بست‌ها و بزنگاه‌های دشوار دوران مبارزه با رژیم پهلوی نقش آفرینی و گره گشایی کرده است.

آیت الله تهرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وقت خود را در عرصه دشوار تعلیم و تربیت مصروف داشت که مهمترین آنها تربیت نیرو و انسان سازی بوده است.

کتاب «شمع محفل» پنجمین جلد از مجموعه «قله ها به آسمان نزدیکتند» است. پیش از این نیز کتاب «اقیانوس آرام»، «آن مرد بی نهایت»، «کرشمه ماه» و «بهشتی در این حوالی» از این مجموعه عرضه شده اند.

کد خبر 6094909 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود