Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عصر امروز در مراسم جشن دانش‌آموختگی دانشجویان این دانشگاه که در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال 2هزار و 200 دانشجو درهمه رشته‌های پزشکی فارغ التحصیل شدند و این مراسم سومین دوره جشن دانش‌آموختگی متمرکز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با عنوان برترین دانشگاه از جهت ارزیابی رشته‌های علوم پزشکی در آخرین رتبه‌بندی در بین دانشگاه‌های کشور شناخته شده است و برای پاسخگویی به نظام جدید آموزشی برنامه حاکمیت آکادمیک و برنامه خدمت محور را در این دانشگاه از سال گذشته ‌آغاز کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأکید کرد: امسال با رویکردی نو در آموزش رشته‌های مختلف علوم پزشکی و پرستاری سعی در پاسخگویی به نیاز فارغ‌التحصیلان هستیم.

وی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فارغ‌التحصیلان آن‌ها متعهد به اخلاق حرفه‌ای پزشکی هستند و این کار در راستای ارائه خدمات بهتر به این افراد است.

وی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش باید افزایش پیدا کند و این کار در راستای عرضه خدمات رسانی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان است.

وی گفت: سرمایه‌گذاری‌های لازم در زمینه آموزش و دیگر حوزه‌ها باید به دولت واگذار شود که نتایج بهتری به دست آید.

آقاجانی بیان کرد: استفاده از پتانسیل دانشجویان و توسعه مراکز درمانی بهترین اقدام برای جذب فارغ‌التحصیلان به حساب می‌آید.

انتهای پیام /

لزوم سرمایه‌گذاری دولت در دانشگاه‌های علوم پزشکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموختگان مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه ، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: امید است با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان عزیز به همراه داشته باشد.

محمدی همچنین خبر داد: با پیگیری‌های بی وقفه مسئولان دانشگاه، یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده است و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

وی گفت: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: با راه اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان جهت ارائه خدمات لازم به بیماران به ۵ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6089011

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است