Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیجی بوفون می گوید عاشق رقابت است و همیشه دوست دارد چالش های جدید را تجربه کند. 

طرفداری - جانلوییجی بوفون در سن 40 سالگی و پس از 17 سال حضور در یوونتوس، ترجیح داد بازنشسته نشود و تجربه جدیدی در پاری سن ژرمن بگذراند. وی در گفتگو مفصلی با فرانس فوتبال شرکت کرد که فردا مصاحبه کامل آن منتشر می شود اما بخشی از آن را مرور می کنیم:

نمی دانم بازیکنان دیگر مرا چگونه می بینند و در این مورد ایده ای ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی گاهی کمی نگران می شوم. بعد از 40 سال حضور در ایتالیا هرگز آسان نیست زندگی و محیط خود را یک شبه تغییر دهید. گاهی به یک محیط آرام بسنده می کنیم و به دلیل ترس و تنبلی حاضر نیستیم این محیط را ترک کنیم زیرا تجربه جدید همیشه ترسناک است. 

من کاملا نسبت به این مساله متفاوت هستم. دوست دارم خودم را به چالش بکشم. عاشق رقابت هستم. دوست دارم پیشرفت کنم و با مشکلات مواجه شوم و درک کنم باید برای غلبه بر مشکلات چه کاری انجام دهم. اگر از من بپرسید نسبت به 35 سالگی، احساس متفاوتی دارم یا خیر، پاسخ می دهم در حال حاضر بهتر هم هستم. گاهی به خودم می گویم: ممکن نیست اما واقعا حس بهتری نسبت به 5، 6 یا 7 سال پیش دارم. دلیلش را نمی دانم. شاید به این دلیل که نگرش خود را تغییر داده ام. در سن من، هر چیزی یک انگیزه است. 

بوفون همچنین در مورد رقابت در دروازه پاری سن ژرمن با کوین تراپ و آرئولا گفت:

واقعا رابطه خوبی با هم داریم و قبل از آنکه هم تیمی باشیم، آنها واقعا مانند برادرانم هستند. نگرش آنها در کار روزانه مثال زدنی است و در ترکیب یک تیم، خیلی مهم است بین اعضا احترام کامل برقرار باشد. ما واقعا به این نقطه رسیده ایم. 

فوتبال خیلی عوض شده است. تیمی مانند پاری سن ژرمن در یک فصل حدود 60 بازی انجام می دهد و امیدوارم بتوانیم امسال بازی های بیشتری هم انجام بدهیم. به نظر من غیر قابل تصور است که تیم تنها یک دروازه بان ثابت داشته باشد. بنابراین حضور 3 دروازه بان در تیم کاملا منطقی و عقلانی است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • گل دوم لیورپول به وستهم با گل به خودی آرئولا در دقیقه ۶۵ + ویدئو
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است