Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - استاندار اردبيل گفت: مرکز آموزش انتظامي شهرستان مشگين شهر از مراکز بسيار مهم انتظامي و امنيتي شمالغرب کشور است.

به گزارش ايرنا ، اکبر بهنام جو روز دوشنبه در بازديد از پادگان شهيد بيگلري مشگين شهر افزود: اين مرکز نقش ارزنده اي در تربيت جوانان کشور و آشنايي آنها با علوم انتظامي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس شوراي تامين استان اردبيل گفت: پادگان شهيد بيگلري مشگين شهر علاوه بر تامين نيروي انساني پليس در رده هاي مختلف نقش تاثيرگذاري در اقتصاد منطقه و توسعه و ترويج صنعت گردشگري دارد.
وي گفت: تلاش مي کنيم تا انتقال پادگان فعلي به يک نقطه مناسب ديگري در شهر زمينه بهسازي و بازسازي محوطه پادگان را فراهم کنيم.
فرمانده پادگان شهيد بيگلري مشگين شهر نيز در اين بازديد گفت: سالانه بطور ميانگين بيش از 10 هزار نفر از فارغ التحصيلان دانشگاهي در اين مرکز دوره هاي مختلف آموزشي را سپري مي کنند.
سرهنگ حسن هوشيار افزود: فراگيران اين مرکز پس از طي دوره آموزشي براي ايجاد نظم و امنيت به مناطق کشور اعزام مي شوند.
او گفت: طبق تفاهم نامه اي که با سازمان فني و حرفه اي منعقد شده فراگيران مرکز همزمان با طي دوره آموزش هاي نظامي و انتظامي در کلاس هاي حرفه آموزي نيز شرکت مي کنند.
7117/6018
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از آمادگی ستاد خدمات سفر استان اردبیل برای سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب، صبح امروز_ یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد خدمات سفر استان اردبیل متشکل از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف با برگزاری جلسات متعدد و انجام اقدامات لازم آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

وی افزود: مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان طبق بازدیدهای نظارتی متعددی که انجام شده است و با هماهنگی تشکل‌های مربوطه اقدامات لازم را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی انجام داده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: همچنین با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه مراکز خدمات بین‌راهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی استان در طول ایام نوروز ۱۴۰۳ فعال است و نظارت‌های مستمر بر فعالیت این واحدها از سوی ستاد خدمات سفر انجام می‌شود.

محمدی‌ادیب همچنین با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ادامه داد: در راستای آماده‌سازی فضای شهری و روستایی به ویژه در مناطق گردشگرپذیر با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها رفت‌وروب و تنظیف شهری به منظور استقبال از نوروز ۱۴۰۳ انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف مانند بانک‌ها، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش به منظور ارائه خدمات و همچنین اطلاع‌رسانی مراکز خدمات‌رسان نیز انجام شده است تا گردشگران نوروزی از این بابت نیز مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به هم‌زمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: در این راستا نیز هماهنگی‌های لازم برای رعایت شئون ماه مبارک رمضان و معرفی مراکز پذیرایی دارای مجوز برای استفاده گردشگران انجام شده است و مساجد و نمازخانه‌های استان نیز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

کد خبر 737028

دیگر خبرها

  • آماده‌باش نوروزی سازمان تامین اجتماعی اردبیل در مراکز درمانی
  • افزایش ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد در برنامه باشد/ اقدامات پیشگیری در حوزه اعتیاد تقویت شود
  • آمادگی مراکز اقامتی اردبیل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی
  • مبل ساز متقلب در اردبیل محکوم شد/ محکومیت ۲۶ میلیاردی طلافروش مشگین شهری
  • اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در استان اردبیل
  • ستاد خدمات سفر استان اردبیل آماده استقبال از مسافران نوروزی است
  • ۵۱۰ کلاس درس در اردبیل میزبان مسافران نوروزی خواهد بود
  • حمله به پادگان ارتش پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان چندین کشته بر جای گذاشت
  • ۵۱۰ کلاس درس طی ایام عید در اردبیل میزبان مسافران نوروز خواهد بود
  • کشف ۲۵ تن سيم و کابل مسروقه در اردبیل