Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس از تاریخ ۳۱ شهریورماه به مدت یک هفته در اردوگاه غدیر قم خبر داد. ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سرهنگ رضا حافظی  در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن جلسات امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: اینکه وظیفه همه بوده که هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم، بدین دلیل بوده که تاریخ دفاع مقدس ما سرچشمه همه اهداف و آرمان‌های ملت ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر آنچه که ما برای امروز و فردای خود نیاز داریم در تاریخ دفاع مقدس مشهود بوده و فرهنگ شهادت‌طلبی یکی از نمونه‌های بارز آن است.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با تأکید بر اهمیت الگو گیری از فرهنگ دفاع مقدس برای رفع موانع رشد کشور گفت: امروزه کشور ما در یک جنگ نرم بسیار سختی با دشمن به سر می‌برد و برای پیروزی در جنگ اقتصادی کنونی باید در تاریخ دفاع مقدس به دنبال راه‌حل باشیم، چراکه در آن زمان کشورهای قدرتمند دنیا دست‌به‌دست هم ما را تحریم کرده بودند. امام راحل محوری‌ترین نقش را در دفاع مقدس داشته‌اند و شهدای ارزشمند و ملت سرافراز از تمامی هستی خود برای پیروزی در جنگ گذاشتند.

حافظی با اشاره بر نقش مهم دستگاه‌های کشور برای برگزاری مناسب برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان قم، تصریح کرد: در سال‌های گذشته بسیاری از بخش‌های استان برای باشکوه‌تر شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس تلاش کردند و در سال جاری نیز همین‌طور است.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: دو برنامه محوری در سال جاری برای هفته دفاع مقدس وجود دارد، نخستین برنامه دایر کردن نمایشگاه دفاع مقدس از تاریخ 31 شهریورماه به مدت یک هفته در اردوگاه غدیر بوده و جمعیت بالایی از استان از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: برنامه محوری دیگر این هفته رژه مخصوص نیروهای مسلح بوده که در تاریخ 31 شهریورماه در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود. سه ناحیه بسیج در مراکز مختلف استان مستقر می‌شوند تا برنامه‌های خود را برای بهره‌مندی مردم اجرا کنند و در سال جاری این برنامه‌ها جزء برنامه‌های کلیدی است.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ابراز کرد: در سال جاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیش از سال‌های گذشته است و دلیل آن دشمنی‌های بیشتر استکبار جهانی نسبت به سال‌های گذشته بوده و لازم است که در جنگ نرم کنونی، این برنامه‌ها باشکوه‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از پس هم برنیامدند و به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم و تقسیم امتیازات به پایان رسید.

حسن پورحمیدی، عثمان اندونگ، احمدرضا جلالی، آسو رستم، احمد مطلق زاده، حسن شوشتری (محمد آبشک)، علیرضا کاظمی (علیرضا خوش‌کفا)، ابوالفضل کوهی (جواد آقایی پور)، دوستونبک تورسانو، بهروز بارانی و ساویو روبرتو (پیمان رنجبری) در این بازی برای استقلال خوزستان به زمین رفتند. در طرف مقابل حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده (پدرام قاضی‌پور)، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمد بردبار، مهران احمدی (محمدرضا سلیمانی)، رضا جعفری و محمد عمری بازیکنان ملوان بودند.

در این دیدار استقلال خوزستان با توجه به شرایط سختی که در جدول داشت، بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داده بود و این موضوع عاملی شد تا ملوان با برنامه‌ریزی برای استفاده از ضد حملات، توسط رضا جعفری به گل اول بازی برسد. در ادامه هم سپیدپوشان از تک‌گل‌شان دفاع کردند تا در نیمه دوم، توپ ارسال شده توسط حسین ساکی در محوطه جریمه ملوان با کنترل و ضربه عثمان اندونگ مدافع بلندقامت آبی‌ها همراه شد تا بازی به تساوی برسد.

پس از این دو گل، دو تیم دیگر موقعیت خطرناک خاصی روی دروازه یکدیگر نداشتند و بازی با همان نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. با تقسیم امتیازات در پایان هفته بیست‌وپنجم، ملوان با ۳۹ امتیاز در تعقیب تراکتور ماند و نتوانست جای این تیم را با توجه به تساوی در برابر استقلال پر کند. استقلال خوزستان نیز با این یک امتیاز، ۲۱ امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول سقوط کرد. نکته جالب اینکه استقلال خوزستان با نساجی و فولاد تنها ۱ امتیاز اختلاف دارد.

در تقابل امروز استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی، بهروز بارانی و دوستونبک تورسانو از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند. همچنین قضاوت این دیدار برعهده کوپال ناظمی بود که بهمن عبداللهی و صادق رستمی وی را همراهی و در امر قضاوت بازی یاری کردند.

کد خبر 749904

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد