Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:26:36 GMT

55 طرح خدماتی و عمرانی در بخش موچش به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۶۶۹۰

55 طرح خدماتی و عمرانی در بخش موچش به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم بهره برداری از این طرح ها روز دوشنبه با حضور الماسی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در این بخش برگزار و طرح هایی در حوزە های کشاورزی، مخابرات، بهزیستی و ساختمان دهیاری افتتاح و عملیات گازرسانی بە ٦ روستا در قالب مجتمع بان سعید و برق رسانی بە تفرجگاە پیروی نیز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار کامیاران در آیین افتتاح این طرح ها با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید تمام اقداماتش چه در عرصه داخلی و چه در خارجی با تدبیر برای ایجاد توسعه همه جانبه است، گفت: افتتاح طرح ها در هفته دولت با توجه به فشارها و تحریم های ظالمانه علیه نظام اسلامی گواهی بر این ادعا است.
مسعود الماسی با اشارە بە اینکە از 55 طرح افتتاح شدە در این بخش ٤8 طرح مربوط بە حوزه بخشداری و مناسب سازی روستاهای این بخش است، اظهار داشت: برای این 48 طرح یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.
وی به افتتاح سه طرح در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود: این سه طرح شامل پرورش کبک کالین با 6 میلیارد ریال اعتبار، 2 هکتار آبیاری بارانی با 260 میلیارد ریال و خرید 5 راس گاو نژاد هل شتاین اصلاح شده با 150 میلیون ریال است.
الماسی با اشاره به اینکه اجرای این طرح ها با مشارکت متقاضیان، کمک های بلاعوض جهاد کشاورزی و تسهیلات 4 درصد بانکی تحقق یافته است، تاکید کرد: در این سه طرح برای 8 نفر شغل ایجاد شده است.
وی در خصوص افتتاح سالن زورخانه شهر موچش نیز یادآور شد: این سالن با هزینه 7 میلیارد ریالی در 450 متر زیربنا از جمله طرح های اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران است که امروز به بهره برداری رسید.
فرماندار کامیاران به افتتاح 6 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: برای این 6 واحد سه میلیارد و 406 میلیون ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه 2 واحد از این مسکن ها در بخش موچش است، اظهار داشت: این 6 واحد با پرداخت 800 میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی بهزیستی، 805 میلیون ریال تسهیلات بانکی 4 درصدی و آورده مددجویان ساخته شده است.
الماسی در خصوص افتتاح پروژه جایگزین سوییچ شهر موچش در حوزه مخابرات افزود: با توجه به اینکه سوییچ قدیمی توانایی پوشش دهی مناسب به یک هزار و 600 شماره فعال موجود در این شهر را نداشت مخابرات کامیاران اقدام به تعویض سوییچ با صرف 15 میلیارد ریال کرد.
فرماندار کامیاران به کلنگ زنی پروژه گازرسانی مجتمع بان سعید اشاره کرد و یادآور شد: در قالب این مجتمع، 6 روستای این بخش از نعمت گاز بهره مند می شوند.
الماسی اجرای این پروژه را نیازمند تامین 25 کیلومتر شبکه بین روستایی، 6 کیلومتر شبکه داخلی روستایی و نصب 234 علمک دانست و افزود: برای آغاز این پروژه 25 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه روستاهای بخش موچش در حال حاضر دارای پوشش 86 درصدی در حوزه گاز رسانی است، تاکید کرد: با اتمام این پروژه پوشش دهی گاز این منطقه به 96 درصد خواهد رسید.
الماسی با بیان اینکه پارک جنگلی پیروی در این منطقه می تواند در حوزه جذب گردشگر موثر باشد، گفت: عملیات برق رسانی به این تفرجگاه آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه برای اتمام این پروژه یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار نیاز است، اظهار داشت: این پروژه با مشارکت اداره برق شهرستان و شهرداری موچش اجرا می شود.
دوم تا هشتم شهریور هر سال به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اداره ورزش و جوانان برق تسهیلات بانکی جهاد کشاورزی مخابرات رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز