Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان جم با بیان اینکه پروژه‌های شهرستان جم نسبت به سایر شهرستان‌ها متفاوت‌تر است اظهار داشت: طرح‌های شهرستان جم با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد که این خود با دیگر طرح‌ها متفاوت‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجتمع خدماتی رفاهی ایمن سفر ایرانیان جم توسط بخش خصوصی انجام گرفته است افزود: این پروژه بزرگی در جنوب کشور محسوب می‌شود و برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد کرده که جای تقدیر دارد.

استاندار بوشهربا اشاره به اینکه به وضعیت اقتصاد استان بوشهر افزود: ۶۱ درصد از اقتصاد استان بوشهر وابسته به حوزه خدمات است که بازدهی بهتری در حوزه اشتغال و تولید دارد.

گراوند با قدردانی از مجموعه شورا و شهردار شهر جم افزود: به سبب توجه به توسعه شهر جم با مشارکت متخصصان باتجربه که خدمت رسانی بهتری صورت می‌گیرد از مجموعه شورا و شهردار شهر جم قدردانی می‌شود.

وی تاکید کرد: ان‌شاالله در دهه فجر در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افتتاح زنجیره‌ای از پروژه‌ها در سطح شهرستان جم باشیم.

استاندار بوشهربا قدردانی از تلاش نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه جنوبی استان بوشهر برای تحقق مطالبات مردم و حل مشکلات این شهر‌ها خاطر نشان کرد: از سکینه الماسی بابت پیگیری مطالبات و محقق آنان در راستای مقابله با اهداف دشمنان که اقتصاد جامعه را هدف قرار داده‌اند قدردانی می‌شود.

گراوند با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی بیان کرد: باید به دنبال ایجاد اشتغال و کمک به بخش خصوصی باشیم و با ایجاد امید و رونق اقتصادی به این شرایط کمک کنیم.

وی با تاکید بر مشارکت بازاریان در راستای کمک برای عبور از گردنه اقتصادی افزود: از بازاریان درخواست می‌شود با کنترل قیمت‌های کالا‌ها به دولت در عبور از تحریم‌ها کمک کنند.

استاندار بوشهر با تاکید برخنثی شدن ترفند‌های دشمنان گفت: همه مردم ایران اسلامی با هر تفکر و گرایشی باید با اتحاد و انسجام در کنار هم باشند تا از شرایط کنونی عبور و توطئه دشمنان نظام خنثی کنیم یقینا ملت ایران سربلند می‌شود.

گراوند با تاکید بر حمایت از تیم پارس جنوبی‌جم خاطر نشان کرد: با همه وجود به تیم فوتبال پارس جنوبی جم کمک می‌شود و با پیگیری‌های نماینده مجلس کمک به تیم پارس جنوبی جم تصویب شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های خانم الماسی نماینده مردم عسلویه، جم، دیر و کنگان در مجلس در توجه به مطالبات عمومی مردم جم مصوبه کمک به پارس جم در استان تصویب شد چراکه این تیم سبب شادی و نشاط مردم می‌شود.

استاندار بوشهر، یکی از مطالبات مهم این منطقه را ارتقای روستای بهارستان به شهر دانست و تاکید کرد:پیگیری‌های زیادی به همراه نماینده مجلس شده که امیدوارم در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی شهرداری بهارستان باشم.

انتهای پیام/م

کمک به تیم پارس جنوبی جم تصویب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هلال احمر آماده باش است
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد