Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@12:41:08 GMT

جشن «خورشید ولایت» در حرم مطهر امام راحل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۶۸۹۳

جشن «خورشید ولایت» در حرم مطهر امام راحل آغاز شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره)، این جشن از دوشنبه شب (پنجم شهریورماه) تا روز جمعه به مدت پنج روز در صحن یادگار امام (ضلع شمال شرقی حرم مطهر ) برگزار می شود.
برنامه های فرهنگی ویژه عید ولایت این جشن از ساعت 20 و 30 تا 22 و 30 دقیقه هر شب آغاز می شوند.
نمایشگاه جانبی ویژه کودکان و نوجوانان نیز در صحن حرم مطهر برپا شد و این نمایشگاه از ساعت 19 تا 23 با انواع بازی های سرگرمی پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عیدِ غدیر 18 ذی الحجه و عید قربان روز دهم ماه قمری ذی‌الحجه در تقویم قمری بوده و از مهمترین اعیاد مسلمانان به شمار می رود که در سراسر جهان به مناسبت این دو عید جشن و سرور به پا می کنند.
1970/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت امام راحل بازی جهان حرم مطهر کودکان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حوزه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) آبادان، حوزه علمیه کوثر خرمشهر و حوزه علمیه فاطمیه اروندکنار از بین داوطلبان دارای شرایط در سطح ۲ (ویژه داوطلبین با مدرک دیپلم) و ۳ رشته مشاوره خانواده (ویژه طلاب دارای مدرک سطح ۲) طلبه می‌پذیرند.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ تیرماه به سامانه paziresh.whc.ir مراجعه کنند.
همچنین و شماره ۰۹۳۶۷۹۲۴۵۲۴ در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود