Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ زنی وند مقدم روز دوشنبه در آئین افتتاح خانه کشتی شهدای دانش‎آموز این شهرستان اظهار کرد: در لرستان به ازای هر دانش‎آموز حدود 53 صدم متر مربع فضای ورزشی وجود دارد که با تکمیل و اجرای طرح های ورزشی این دستگاه، این عدد به 60صدم متر مربع می رسد.

او  با اشاره به اینکه استعدادیابی در زمینه‌های مختلف ورزشی یکی از اهداف آموزش و پرورش است، افزود: معتقدیم اقدامات اساسی در حوزه ورزش باید از مدارس و سنین پایه آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینی وند مقدم تصریح کرد: بر این اساس توسعه فضاهای ورزشی با هدف بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای ورزشی دانش‎آموزان یکی از سیاست‎های آموزش و پرورش در لرستان است.

او گفت: با وجود پروژه‎های در دست احداث شامل 6 سالن ورزشی،زمینهای چمن مصنوعی و چهار استخر شنا با تکمیل این پروژه‎های سرانه ورزشی دانش‎آموزی در لرستان به 60 صدم متر مربع افزایش می‎یابد.

زینی وند مقدم با اشاره به اینکه لرستان در زمینه فضاهای ورزشی جزو استان‎های میانی و متوسط کشور است، بیان کرد: البته نباید فراموش کرد که در حوزه استعدادیابی در عرصه ورزشی اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است.

او همچنین خاطر نشان کرد: بر اساس توافق‎نامه معاونت تربیت بدنی و ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و در راستای اجرای طرح توانمندسازی آموزگاران مقطع ابتدایی، دوره‎های آموزشی برای بالغ بر 3 هزار و 400 نفر از آموزگاران لرستانی برگزار شده است.

زینی‌وند مقدم ادامه داد: در این دوره‎های آموزشی دانش و معلومات لازم در حوزه تربیت بدنی و سلامت به آموزگاران آموزش داده می‎شود، تا به‎کارگیری این معلومات مشکلات دانش‎آموزان در حوزه سلامت و ورزش برطرف شود.

به گفته او  این طرح تاکنون برای آموزگاران دانش‎آموزان دختر مقطع ابتدایی استان لرستان برگزار شده و با تسری و اجرای کامل آن می‎توان گام خوبی را در جهت تامین هر چه بیشتر سلامت دانش‎آموزان برداشت.

زنی وند مقدم  با تاکید بر اینکه زنگ ورزش در مدارس باید زنگ مهمی برای معلمان باشد،یادآورشد: توجه به این مهم افزایش نشاط و شادابی را مدارس به دنبال داشته و نقش موثری در تامین سلامت دانش‎آموزان و کمک به  شناسایی و درمان نواقص احتمالی جسمانی آنان می‎کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموز درمان کشتی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌