Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان،"فردین شکری" دانشجوی دانشکده علوم پزشکی آبادان، موفق شد مدال نقره  کُشتی را در سیزدهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از آن خود کند.

دانشکده علوم پزشکی آبادان با ۱۵ ورزشکار، سه مربی و دو سرپرست در پنج رشته ورزشی تیراندازی، کشتی، بدمینتون، دو و میدانی و شنا به مصاف حریفان خود رفت و فردین شکری از این دانشکده برای اولین بار توانست، مدال نقره کشتی را در وزن ۶۵ کیلوگرم بر گردن آویزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین"سلمان ساکی" در وزن ۷۰ کیلوگرم و"دانش آزادی" در وزن ۹۲ کیلوگرم، به ترتیب مقام های چهارم و هفتم را از آن خود کردند.

"محمدرضا فروتن" نیز در رشته دو و میدانی ماده ۴۰۰ با مانع با کسب مقام ششم و"سجاد اکبری" در رشته دو و میدانی ماده ۱۵۰۰متر با کسب مقام نهم، توانستند در این رشته ورزشی برای دانشکده علوم پزشکی آبادان در رقابت حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است که سیزدهمین المپیاد ورزش های قهرمانی وزارت بهداشت، از یکم تا هشتم شهریورماه 97 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال برگزاری است و بیش از۲۵۰۰ شرکت کننده از ۵۹ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی سراسر کشور در۱۲ رشته ورزشی با هم به رقابت می پردازند.

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند دانشکده علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد

با حضور فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان ورزشی؛ ‌‌از از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری شب گذشته در آیین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اظهارداشت: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت:ورزشکاران در فرهنگ و خلق و خوی جامعه نقش‌آفرین هستند، شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوز‌ه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز