Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان  پس از شکست در برابر چین تایپه در مرحله 1/4 نهایی بازی های آسیایی گفت: انتظار ما همین حضور در جمع 8 تیم پایانی بود و بچه ها تمام توان خود را گذاشتند. با شیب مناسبی در حال نزدیک شدن به قدرت های اول آسیا هستیم اما هنوز جا برای کار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطف الله نسبی ادامه داد: نیما عالمیان بازی بسیار خوبی در مقابل چین تایپه انجام داد اما حریفش واقعا بدون خطا کار کرد. نیما قبلا این حریف را برده بود. امین احمدیان هم تنها 17 سال سن دارد و در آینده از او بیشتر خواهید شنید.

وی در پایان گفت: حمایت خوبی از تنیس روی میز شده اما این رشته خیلی بیشتر به امکانات سخت افزاری، سالن و تجهیزات احتیاج دارد. خرید تجهیزات تنیس روی میز با این شرایط اقتصادی برای خیلی از خانواده ها کار راحتی نیست. همچنین به اعزام های بین المللی بیشتری جهت ارتقای رنکینگ بازیکنان ملی و کسب تجربه نیازمندیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی خانواده سرمربی تیم ملی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی تنیس

اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسر جهت اعزام به مسابقات جهانی به میزبانی هیات تنیس روی میز شهرستان میانه در شهرستان میانه آغاز شد.

این اردو به مدت ۷ روز از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲ ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، فارس، خوزستان، خراسان شمالی به میزبانی شهرستان میانه در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • (عکس) تصاویری خاص و متفاوت از میلاد کی‌مرام سوژه رسانه‌ها شد