Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@05:27:05 GMT

اصول شیک پوشی با شلوار جین

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۷۷۴۹

اصول شیک پوشی با شلوار جین

شلوار جین یکی از لباس‌هایی است که هم زنانه است و هم مردانه. بیشتر خانم‌ها فکر می‌کنند که پوشیدن شلوار جین نیاز به قوانی خاصی ندارد و می‌توانند هر مدل شلوار جین را با هر لباسی ست کرده و در هر مکانی بپوشند.
اما باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید، نکته‌هایی برای شیک پوشی زنانه با شلوار جین وجود دارد که این نکته‌ها را هر خانم شیک پوشی می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا نکته‌هایی برای شیک پوشی با شلوار جین به شما معرفی کنیم.
رنگ شلوار جین را متناسب با محلی که می‌روید انتخاب کنید  

اگر می‌خواهید شلوار جین برای محیط کارتان انتخاب کنید حتما سراغ رنگ‌های تیره بروید. در کل برای حاضر شدن در محیط‌های رسمی و کاری باید شلوار جین با رنگ‌های سوره‌ای تیره یا مشکی انتخاب کنید.
برای میهمانی‌ها بهتر است شلوار جین‌هایی با رنگ روشن انتخاب کنید.

کفش مناسب بپوشید

اگر تصمیم دارید برای رفتن به محل کار کفشی را با شلوار جین تان ست کنید باید از یک کفش اسپرت استفاده کنید.     برای رفتن به محیط‌های رسمی‌تر می‌توانید شلوار جین تان را با یک کفش پاشنه بلند و با پاشنه‌ای حدود ۵ سانت ست کنید.
برای رفتن به میهمانی هم باید شلوار جین تان را با یک جفت کفش پاشنه بلند ساده با پاشنه‌ای بین ۷ تا ۹ سانت ست کنید. همچنین پایین شلوار جین تان هم باید تنگ باشد و به ساق پای تان بچسبد.  
ست کردن کت با شلوار جین


یکی از روش‌های پوشیدن شلوار جین برای محیط‌های رسمی ست کردن آن با یک کت ساده و شیک است. نکته مهم در این ست کردن این است که قد کت تان نباید بلند باشد و باید قد آن تا کمی پایین‌تر از کمر شلوار جین تان باشد.
همچنین بهتر است رنگ کتی که انتخاب می‌کنید متناسب با رنگ شلوار جین تان باشد.
ست کردن شلوار جین با بلوز ابریشمی  

یکی از لباس‌هایی که می‌توانید با شلوار جین برای داشتن یک تیپ زنانه و جذاب ست کنید، پوشیدن یک بلوز ابریشمی است. بهتر است رنگ بلوز ابریشمی تان را از بین رنگ‌های خنثی انتخاب کنید.

شلوار جین‌های رنگی را فراموش نکنید  

شلوار جین‌های رنگی یکی از مدل‌های تقریبا جدید در دنیای مد است که طرفداران خاص خودش را دارد. این مدل شلوار جین برای میهمانی و دور همی‌های دوستانه ماسب است.
بهتر است این شلوار جین‌های رنگی را با کفش اسپرت و یا پاشنه کوتاه با همان تم رنگی شلوار جین تان ست کنید. منبع: سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک شلوار جین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بی نیاز افزود: این دانشجویان می‌توانند از امروز ۲۶ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت گلستان ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۵ هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور استان در مقاطع کارشناسی و ارشد، در بیش از ۳۰ کد رشته مشغول تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • پیتر اشمایکل: پوشیدن کت و شلوار شخصیت متفاوتی به تن هاخ بخشید؛ دلیلی برای تغییر سرمربی نمی‌بینم
  • ماه خوب خدا | اهمیت چشم‌پوشی از نامحرم در ماه رمضان
  • هشدار سیلاب در استان بوشهر/ مسافران و هم‌استانی‌ها مراقب باشند
  • برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ارگونومی در محیط کار در مهریز
  • طرح‌های پیشگیرانه مبتنی بر اصول علمی با مهارت‌های زندگی
  • راز خوب ایستادن پیراهن مردانه در شلوار (فیلم)
  • آیین‌نامه‌های دانشگاه حکمت‌بنیان سال آینده نهایی و ابلاغ می‌شود
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور استان
  • حمایت قاطع از همکاری مردم با حاکمیت در امر به معروف
  • فراری 458 ایتالیا با کت و شلوار ژاپنی! (+عکس)