Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزیر امور خارجه آلمان، روز دوشنبه اعلام کرد که اروپا با اقدامات مناسب و سریع در مقابل اعمال مجدد تحریم‌های ضدایرانی آمریکا توانسته از آن‌چه «بدتر شدن اوضاع» خواند جلوگیری کند.

به نقل از اسپوتنیک، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در روز دوشنبه ضمن اشاره به حفاظت از موسسات اروپایی در قبال تحریم‌های ضدایرانی آمریکا، در کنفرانسی در برلین اعلام کرد : ما با انگلیس، فرانسه و چندین کشور دیگه برای حفظ روابط اقتصادی با ایران در حال همکاری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز بر سر مشکلات پیچیده‌ای در این رابطه تصمیم گرفته نشده است، اما توانسته‌ایم از بدتر شدن اوضاع جلوگیری کنیم.

طبق گفته‌های هایکو ماس، اگر اروپا از ایران حمایت نمی‌کرد، خاورمیانه به میدانی برای مسابقه تسلیحاتی با " عواقبی ویران‌کننده" تبدیل می‌شد.

این اظهار نظر در شرایطی مطرح می‌شود که ایران به عنوان یکی از کشورهای حاضر در منطقه خاورمیانه همواره به دنبال صلح و آرامش بوده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اتحادیه اروپا تحریم های ایران ایران و اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا و ایران هایکو ماس رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اولاف شولتس صدراعظم آلمان، با الویت خواندن تاسیس اتحادیه بانکی اروپا خواستار همگونی بیشتر در بازار‌های مالی در سراسر منطقه شد.
اتحادیه بانکی، طرحی است که پس از بحران مالی برای متمرکز کردن نظارت بر وام دهندگان بزرگ در بانک مرکزی اروپا طراحی شده است.
با این حال، آلمان با عنصر اصلی این طرح، یعنی حمایت از سپرده‌ها مخالفت کرده است. لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار پیشرفت در اتحادیه بازار سرمایه برای بهبود امکانات مالی کسب و کار با تمرکز بر ابزار اوراق بهادار، ادغام دارایی‌ها باهدف بسته بندی مجدد و فروش آنها به سرمایه‌گذاران شد.

دیگر خبرها

  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند