Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@06:31:11 GMT

21طرح عمرانی و خدماتی هفته دولت در آمل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۷۹۷۲

21طرح عمرانی و خدماتی هفته دولت در آمل افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح ها شامل 11طرح اصلاح و بهینه سازی برق روستایی، سه طرح زیرسازی و آسفالت خیابان و معابر شهری در شهر امامزاده عبدالله ، 2 طرح پرورش ماهی سردآبی در روستای 'رزکه' و ' کوکده' ، یک مجموعه تفریحی و گردشگری در جاده هراز، اجرای طرح هادی روستای تلیران بوده است.
همچنین با حضور فرماندار آمل سه طرح تولیدی دانش بنیان تولید مکمل خوراک دام، و تولید کیت تشخیص طبی ونیز تولید چیبس گوشت در شهرک صنعتی امام زاده عبداله آمل افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای اجرای این طرح ها که از اعتبار آنها از محل بودجه های ملی، استانی وتسهیلات حمایتی اشتغالزایی پرداخت شده، بیش از 5 میلیاردتومان هزینه شده و برای 20 نفر نیز شغل ایجاد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان آمل در آیین افتتاح این طرح در محل شهرداری امامزاده عبدالله آمل گفت که دولت در سال های اخیر توجه ویژه به شهرداری های کوچک داشته و در زمینه تامین اعتبارهای خاص و نیز تکمیل تجهیزات وماشین آلات کمک های خوبی کرده است.
سیدجعفر رسولی افزود: قرار گرفتن شهرجدید امامزاده عبدالله در مسیر کنارگذر جاده چمستان به هراز و نیز آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) ظرفیت های خوبی در این شهر ایجاد کرده و می توان از ظرفیت های گردشگری مذهبی و جنگلی این شهر برای توسعه گردشگری بهره برد
وی با بیان اینکه خوشبختانه به برکت دولت تدبیر وامید همه طرح های عمرانی در سطح ملی، استانی وشهرستانی در شهرستان آمل فعال ومشغول به کار هستند، گفت: هم اکنون مراحل پایانی تعریض و چهارخطه شدن جاده هراز توسط پیمانکاران به صورت شبانه روزی درحال اجراست و دولت بسیار مصمم است تا پایان این دولت آن را تکمیل کند.
فرماندارآمل با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دولت واطلاع رسانی درست از عملکرد دستگاه های اجرایی به اطلاع مردم است، یادآورشد: در هفته دولت امسال حدود 154 پروژه با اعتباری بیش از800 میلیارد ریال در شهرستان آمل افتتاح می شود.
شهرستان آمل دارای حدود 405هزار نفرجمعیت است.
7327/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت پرورش ماهی دستگاه های اجرایی شبانه روزی شهرداری گوشت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در دو شهرستان مارگون و بهمئی اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد روستا در نشست با محمد رضایی، نماینده شورای عالی جهاد سازندگی، امورعشایر و توسعه روستایی نهاد ریاست‌ جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای فعالیت‌ها در عرصه روستایی و جامعه عشایری یکی از مهم‌ترین اهداف حوزه عمرانی استان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه دولت اعتبارات و امکانات خوبی به روستاها تخصیص داده است که قطعا اثرگذار است، افزود: مباحث زیرساختی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با اقدامات کلیه دستگاه های فعال و مرتبط در روستاها بکار بسته خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با توجه به سیاست دولت سیزدهم در سرعت بخشیدن جهت رسیدگی به مناطق محروم کشور و تشکیل شورای عالی جهاد سازندگی برای تحقق این هدف، هماهنگی های لازم با رضایی نماینده این شورا جهت اجرای پروژه های محرومیت زدایی در دو شهرستان مارگون و بهمئی گرفته شد که این دو شهرستان به دلیل حجم مشکلات در سفر رئیس جمهور مورد توجه ویژه قرار گرفت.

روستا خاطرنشان کرد: مشکلات این دو شهرستان در برنامه ها و تعریف پروژه های مهمی که توسط گروه های جهادی صورت گرفته با عملیاتی کردن و اجرای آنها رفع شدنی بودع و آمادگی لازم جهت هماهنگی و همراهی در این زمینه را داریم و تعیین پروژه های مورد نیاز با توجه به اولویت ها و نیازهای اساسی مردم منطقه مشخص و اجرا خواهند شد.

وی این را هم گفت که جلسه‌ای با حضور مدیران کل مربوطه برگزاری و ریز پروژه‌ها و اولویت‌ها تعیین خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • کارهای عمرانی در بشاریات در دولت سیزدهم رشد سه برابری داشته است
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم