Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@01:44:36 GMT

بررسی پذیرش ولایت‌عهدی امیرالمومنان (ع) +فیلم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۸۸۵۰

بررسی پذیرش ولایت‌عهدی امیرالمومنان (ع) +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش پارس نیوز، 

چند سالی است که در تقویم این کشور روز عید قربان تا عید غدیر به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است، ایامی که بسیاری از مسلمانان به ویژه شیعیان، آن را در کشور خود جشن می گیرند و مبلغان به ترویج فرهنگ ولایت‌مداری می پردازند.

بر همین اساس، همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت، حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک سخنران و کارشناس علوم دینی - قرآنی به برخی سوال های مطرح شده درباره اهل بیت (ع) پرداخت و گفت: رسول خدا(ص) در یکی از فراز های خطبه غدیر، با بیان توصیه هایی که برای مردم داشتند، مخاطبان خود را نسبت به جایگاه خودشان مطمئن می کنند و می فرمایند: «مردم من کسی نیستم که بتوانم حرف هایی را بزنم که به من گفته نشده است، و هرآنچه به من وحی شده است آن را به شما منتقل کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» در اصل پیامبر اکرم (ص) با خواندن این فرازها از خطبه غدیر زمینه و فضا را برای پذیرش ولایت‌عهدی امیرالمومنان (ع) آماده می کنند تا جامعه متوجه مسئولیت خطیر حضرت رسول (ص) و ولی آن باشند.

*شما در ادامه می توانید سخنرانی کامل حجت الاسلام والمسلمین سرلک را در ویدیو زیر مشاهده کنید.

       

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تقویم مسلمانان ترویج فرهنگ اهل بیت پیامبر اکرم جامعه اهل بیت پیامبر اکرم ترویج فرهنگ جامعه مسلمانان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی از هفته بیست و هشتم لیگ یک کشور لغو شد.

در حالی که قرار بود استقلال آبی پوش ملاثانی از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز در هفته بیست و هشتم لیگ دست یک کشور در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای فجرسپاسی باشد، باشگاه استقلال خوزستان (گروه ملی صنعتی فولاد ایران) به عنوان مالک ورزشگاه غدیر اهواز به دو تیم اجازه ورود به ورزشگاه را نداد.

به گزارش ایسنا، دو تیم ساعت‌ها پشت در ورزشگاه غدیر معطل ماندند تا در نهایت با تصمیم ناظر بازی، لغو این دیدار به صورت مکتبوب و رسمی اعلام شد.

به گفته یکی از اعضای باشگاه استقلال ملاثانی، باشگاه استقلال خوزستان به آن ها اعلام کرده است، برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با آن ها هماهنگ نشده بود و به همین دلیل به دو تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد. 

همچنین دو تیم فجر و ملاثانی ورزشگاه را ترک کردند.

بی‌تفاوتی باشگاه استقلال خوزستان نسبت به برگزاری این دیدار با توجه به اینکه لیگ یک در هفته‌های حساسی به سر می‌برد، آبروریزی بزرگی برای فوتبال خوزستان محسوب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تاجران لیگ برتری بالای سر مرواریدهای استقلال خوزستان جام حذفی/ استقلال ملاثانی شگفتی ساز شد/ حذف مس کرمان با درخشش خذیراوی

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • مشارکت مردم ایران برای نجات زمین
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • هجوم ملخ های مراکشی به مزارع در تخار
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • کشف ۱۰۳۱ سیارک جدید با ۳۷۰۰۰ تصویر تلسکوپ هابل
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است